کد خبر : 1975364 | 04 آبان 1402 ساعت 12:42 | 20.2K بازدید | 14 دیدگاه

وینیسیوس بهانه است: مشکل پرز، لاپورتاست!

مدیران بارسلونا معتقدند که فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، از ابتدا قصد تماشای ال‌کلاسیکو از نزدیک را نداشته است.

وینیسیوس بهانه است: مشکل پرز، لاپورتاست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا باید در ورزشگاه خانگی بارسلونا روبروی این تیم به میدان برود. 

حساسیت و حواشی پیش از این بازی همیشه بسیار زیاد بوده، اما اتفاقاتی که در چند روز اخیر رخ داده باعث شده که جنجال بسیاری درباره این دیدار که با توجه به اختلاف یک امتیازی دو تیم در صدر جدول بسیار مهم هم هست بیشتر شود. 

توییت سخنگوی باشگاه بارسلونا علیه وینیسیوس جونیور پس از حرکات نمایشی او برابر براگا باعث خشم شدید هواداران و مدیران رئال مادرید شد. او در این توییت نوشته بود: «وینیسیوس به دلیل دلقک بودن لایق سیلی خوردن است.»

1945031

رسانه‌های نزدیک به رئال مادرید در 24 ساعت گذشته مدعی شدند که پرز به دلیل این توییت و عصبانیت شدید از رفتار مدیران تیم رقیب قصد ندارد راهی بارسلونا شود و این بازی را از نزدیک تماشا کند.

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده که مدیران بارسا به این باور رسیده‌اند که رییس باشگاه رئال حتی پیش از انتشار این توییت هم تصمیمش را گرفته بود و نمی‌خواست برای تماشای این بازی به شهر بارسلونا سفر کند و این اتفاقات تنها بهانه‌ای برای او است.

آنها معتقدند که پرز از سوی مدیران و هواداران رئال مادرید تحت فشار است که دیداری با خوان لاپورتا پس از اظهارات اخیر او علیه این باشگاه نداشته باشد و حالا توییت علیه وینیسیوس بهترین توجیه و بهانه برای او است. 

دیدگاه‌ها