کد خبر : 1975389 | 04 آبان 1402 ساعت 14:00 | 7.4K بازدید | 17 دیدگاه

نباید توقعات از آلومینیوم بالا باشد

امیدیان: برابر استقلال مدعی، به دنبال بازی خوب هستیم

مربی آلومینیوم اراک می‌گوید که تیم آنها تغییرات زیادی داشته و به همین دلیل آنها بازی به بازی پیش می‌روند.

امیدیان: برابر استقلال مدعی، به دنبال بازی خوب هستیم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و آلومینیوم فردا در دیداری از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. جلال امیدیان، مربی اراکی‌ها، در غیاب مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

امیدیان گفت: درباره بازی فردا باید بگویم که هفته گذشته در قائمشهر پیروزی خوب و مهمی را به دست آوردیم که برای شخصیت تیمی ما خیلی ارزشمند بود. تیم ما تا کنون چهار برد را به دست آورده است.

وی گفت: نباید توقعات از آلومینیوم بالا باشد، چون امسال تغییرات زیادی داشته‌ایم. روز به روز کار می‌کنیم که در صدر آن، آقای حسینی تلاش می‌کنند تیم هر روز پیشرفت کند. بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم که در دیدار فردا نیز بازیکنان با تمرکز کافی در زمین حضور پیدا کنند.

مربی آلومینیوم می‌گوید: تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم. جدا از بحث مدل بازی و مسائل فنی و بدنی به تمرکز کافی نیاز است که آقای حسینی در طول هفته با بچه‌ها صحبت کرده و مسائل را به آنها گوشزد کرده‌اند. امیدوارم که بازی خوبی از آب دربیاید و همه لذت ببرند.

1945239

او درباره ارزیابی‌اش از استقلال مدل نکونام گفت: در فوتبال شما نمی‌توانید پیش‌بینی کنید، آن هم در استادیوم آزادی و بازی برابر استقلال که همیشه تیم خوبی بوده و هر فصل در قامت یک تیم مدعی ظاهر شده است. ما بیشتر به تیم خودمان می‌پردازیم که هر روز پیشرفت کنیم. ما امسال تغییرات زیادی داشته‌ایم، در بازی برابر نساجی نیز دیدید که 8 تا 9 بازیکن نسبت به فصل قبل تغییر کرده بودند. ما دنبال ارتقاء بازیکنان هستیم و بازی به بازی پیش می‌رویم تا ببینیم چه می‌شود.

امیدیان در پاسخ به این سوال که آلومینیوم امسال برابر تیم‌های مدعی نتایج خوبی کسب نکرده است، گفت: در سوال قبلی نیز پاسخ دادم. ما فقط کار می‌کنیم و بازی به بازی جلو می‌رویم، خیلی به جدول نگاه جدی نداریم که ببینیم کجای جدول هستیم. چون تیم ما خیلی کار دارد. درست است که رتبه خوبی داریم. ما چهار پیروزی را در این لیگ بسیار سخت و فرسایشی کسب کرده‌ایم. در این لیگ کسب پیروزی و به دست آوردن امتیاز خیلی خیلی سخت است. ما نتایج بدی نگرفته‌ایم و عملکرد تیم قابل قبول بوده است. بازی به بازی پیش می‌رویم و ببینیم چه می‌شود.

او درباره علت بازی دادن به بازیکنان جوان نیز گفت: فلسفه آقای حسینی در این چند سالی که مربیگری کرده‌اند، مشخص است. تیم‌های او تلفیقی از بازیکنان جوان و جویای نام و بازیکنان باتجربه بوده است تا بازیکنان در زمین دونده ظاهر شوند. آقای حسینی از بازیکنان جوانی استفاده کرده که شاید خیلی‌ها به این نفرات بازی ندهند. ما در پیکان نیز این را نشان دادیم که با کمترین هزینه و یک سری جوان لایق، توانستیم با پیکان نتایج خوبی بگیریم که حتی می‌توانست بهتر از این نیز باشد. فلسفه آقای حسینی همیشه همین بوده است.

دیدگاه‌ها