کد خبر : 1975414 | 04 آبان 1402 ساعت 16:15 | 31.9K بازدید | 12 دیدگاه

الان به او زنگ می‌زنم

پاسخ کنایه‌میز مربی اسپانیا به درخواست راموس

مربی اسپانیا به پیام سرخیو راموس در مورد تمایلش برای بازگشت به تیم ملی واکنش طعنه‌آمیز نشان داد.

پاسخ کنایه‌میز مربی اسپانیا به درخواست راموس

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت سرخیو راموس به تیم ملی اسپانیا یکی از داغ‌ترین سوژه‌های سال گذشته فوتبال اسپانیا بود. راموس فوریه 2023 اعلام بازنشستگی کرد اما بعد از بازی سه‌شنبه شب برابر آرسنال گفت که دوست دارد دوباره برگردد. 

1939286

امروز لوئیس دلافوئنته، مربی اسپانیا، در سویا بود و با طعنه و کنایه به خبرنگارانی پاسخ داد که سعی کردند از او در مورد دعوت احتمالی از راموس بپرسند.

او وقتی با اصرار خبرنگاران روبرو شد، ترجیح داد پاسخی کنایه‌آمیز بدهد. از دلافوئنته پرسیده شده که آیا او به سویل سفر کرده تا مشکلات را با سرخیو راموس حل کند یا خیر.

دلافوئنته پاسخ داد: «من آمده‌ام تا از شهرم، سویل، لذت ببرم. صحبت با راموس؟ بله، بله. همین الان می‌خواهم به او زنگ بزنم.» او سپس با لبخند دور شد.

1943278

در پایان بازی با آرسنال وقتی از راموس در مورد تیم ملی سوال شد، او پیامی برای دلافوئنته (مربی اسپانیا) فرستاد و گفت: «تیم ملی همیشه در قلبم جا دارد و مربی باید در مورد دعوت از من تصمیم بگیرد. من همچنان امیدوارم. در سویا همه توانم را می‌گذارم تا نشان بدهم هنوز آماده چالش‌های بزرگ هستم. بازی به بازی بهتر خواهم شد و به بهترین فرمم برمی‌گردم.»

دیدگاه‌ها