کد خبر : 1975415 | 04 آبان 1402 ساعت 16:04 | 27.9K بازدید | 18 دیدگاه

اکبر محمدی در لباسی که سال‌ها به تن نداشت! (عکس)

اکبر محمدی به عنوان سرمربی مس کرمان چند روزی است کار خود را شروع کرده و امیدوار به موفقیت با تیم مطرح لیگ یکی است.

اکبر محمدی در لباسی که سال‌ها به تن نداشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های گذشته عادت کرده بودیم اکبر محمدی را با کت و شلوار به عنوان مدیر در فوتبال ببینیم؛ سرمربی سابق تیم‌های ملی پایه ایران مدت زیادی در عرصه‌های مدیریتی فعالیت کرد و حالا دوباره چند روزی است رخت مربیگری برتن کرده و وارد چرخه مربیان شده است.

اکبر محمدی که چند روز قبل به عنوان سرمربی مس کرمان کار خود را شروع کرد، در تمرینات این تیم حضور یافته و تیمش را برای مسابقات آینده آماده می‌کند.

1945256

مس کرمان که از ابتدای فصل با هدف بازگشت به لیگ برتر بسته شده بود، شروع خوبی در مسابقات لیگ یک نداشته و حالا اکبر محمدی امیدوار است بتواند شرایط نارنجی پوشان را بهبود ببخشد. او اگرچه کار بسیار سختی برای خارج کردن مس از بحران موجود دارد، اما تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

وحید فاضلی، دستیار پیشین مهدی رحمتی در نساجی و همچنین ایمان عالمی، مربی سابق استقلال، به عنوان مربی در کنار اکبر محمدی هستند. نارنجی پوشان روز جمعه در هفته نهم لیگ دسته اول میزبان استقلال ملاثانی خواهند بود و بعد از برد روحیه‌بخش هفته پیش باید دید آنها در این بازی که اکبر محمدی را به طور رسمی به عنوان سرمربی بالای سر خود دارند، چگونه کارشان را پیش می‌برند.

دیدگاه‌ها