کد خبر : 1975421 | 05 آبان 1402 ساعت 02:37 | 36.2K بازدید | 28 دیدگاه

با قهرمانی رئال

این ستاره انگلیسی توپ طلا می‌برد

مایکل اوون، ستاره سابق فوتبال انگلیس، معتقد است اگر جود بلینگام امسال با رئال یک جام بزرگ کسب کند، شانس بردن توپ طلا را خواهد داشت.

این ستاره انگلیسی توپ طلا می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام رشد سریع و غیرمنتظره‌ای در رئال داشته و به محض ورود توانسته ارزش‌هایش را نشان دهد. او آقای گل رئال در فصل جاری است و توانسته یازده گل تا به اینجا بزند. بسیاری معتقدند با ادامه این روند او از شانس‌های توپ طلا خواهد بود.

1945276

مایکل اوون، ستاره سابق رئال و لیورپول، که در سال 2001 برنده توپ طلا شد، معتقد است بلینگام برنده انگلیسی بعدی توپ طلا خواهد بود. او به مارکا گفت: «بدون شک جود شانس کسب این جایزه را خواهد داشت. او بازیکنی خاصی است. برای بردن توپ طلا باید در یک تیم بزرگ، بهترین بازیکن باشید. بله، اگر رئال مادرید قهرمان لیگ یا لیگ قهرمانان اروپا شود، بلینگام می‌تواند به توپ طلا دست یابد.»

1944557

اوون در پاسخ به این سوال که آیا انتظار این شروع عالی از جود را داشت، گفت: «در انگلیس ما قبلاً به بازی‌های خوب آنها عادت کرده بودیم. او نه تنها یک فوتبالیست بزرگ، بلکه یک انسان بسیار خاص و دوست داشتنی است. 

جود همه چیز برای عالی بودن را دارد و از این گذشته، او جسور است. یکی از کلیدهای موفقیت در خارج از کشور سازگاری سریع است. اینکه به زبان آن کشور صحبت کنید و با آداب و رسومش زود خو بگیرید. معتقدم جود این کار را انجام داده است. او می‌خواهد به زودی اسپانیایی صحبت کند و با مردم صمیمی شود. در مجموع همه چیزهای خوب را در خودش دارد.»

دیدگاه‌ها