کد خبر : 1975435 | 04 آبان 1402 ساعت 19:18 | 42.2K بازدید | 41 دیدگاه

اعتراف اسطوره‌ میلان:

امباپه با مهاجم ما قابل مقایسه نیست!

کلارنس سیدورف، اسطوره میلان، پس از شکست میلان مقابل پاری سن ژرمن گفت رافائل لیائو و کیلیان امباپه حتی قابل مقایسه هم نیستند و بازیکن فرانسوی در سطح بالاتری قرار دارد.

امباپه با مهاجم ما قابل مقایسه نیست!

به گزارش" ورزش سه"، روسونری در دیدار آخر خود در دور گروهی چمپیونزلیگ در پاریس شکست سختی خوردند و 3-0 با گل های امباپه، راندال کولو موانی و لی کانگ بازی را واگذار کردند و به قعر جدول گروه مرگ رفتند.

قبل از بازی، بسیاری بین لیائو، ستاره میلان و امباپه، بازیکن مرکزی پاری سن ژرمن مقایسه هایی انجام دادند، اما بازیکن پاریس تأثیر بسیار بیشتری بر روند بازی در در پارک دو پرنس داشت و بازیکن میلان هم تقریبا در جریان بازی محو بود.

در مصاحبه با آمازون پرایم ویدیو، از سیدورف ابتدا در مورد مقایسه بین لئو و امباپه سوال شد:"در حال حاضر هیچ مقایسه ای با امباپه وجود ندارد. تداومی که بازیکن فرانسوی سال‌ها با آن خود را به ستاره تبدیل کرده، برای همه قابل مشاهده است، در حالی که لیائو کارهای خوبی انجام داده است اما سطحش اصلا قابل قیاس با امباپه هم نیست."

1945310

پاتریس اورا، بازیکن سالهای قبل یوونتوس و منچستریونایتد، حتی از این هم تندتر رفت: "مقایسه لئو و امباپه غیرممکن است، آیا ما شوخی می کنیم؟ در یک طرف یک قاتل وجود دارد، در طرف دیگر بازیکنی که خوب و سرگرم کننده است اما برای برنده شدن، تفریح کافی نیست. متاسفم چون نمی‌خواهم از بازیکنی مثل لیائو انتقاد کنم، توی ذوق مردم می خورد."

سیدورف سپس بر آنچه که لیائو برای رسیدن به آن سطح باید انجام دهد، تأکید کرد:"او سازنده است. اما همیشه نمی توانیم بگوییم که او خوب بازی می کند، این بازیکن می تواند و باید خیلی بیشتر انجام دهد، او می تواند مسابقات را تعیین کند. او باید در حرکات خود بدون توپ پیشرفت کند. او شماره مهمی را روی دوش خود گذاشته است و انتقادات وارد خواهد شد، اما منصفانه است زیرا او همچنین می داند که می تواند کارهای بیشتری انجام دهد."

در حالی که آینده لیائو بعد از تمدید در میلان خواهد بود، امباپه ممکن است در نهایت تابستان آینده پاریس را به مقصد رئال مادرید ترک کند.

دیدگاه‌ها