کد خبر : 1975439 | 04 آبان 1402 ساعت 19:27 | 18.9K بازدید | 12 دیدگاه

کاپیتان تیم ملی سد راه ستاره‌های مارسی

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با بهره‌مندی از یکی از دو ملی پوش ایرانی خود دیدار امشب مقابل مارسی را آغاز می‌کند.

کاپیتان تیم ملی سد راه ستاره‌های مارسی

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته سوم مرحله گروهی لیگ اروپا، تیم فوتبال آ. ا. ک یونان که احسان حاج صفی و میلاد محمدی در آن عضویت دارند از ساعت ۲۰:۱۵ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه ولودروم مقابل تیم مارسی فرانسه قرار خواهد گرفت.

احسان حاج‌صفی که در سه دیدار گذشته آ. ا. ک آتن حضور ثابت در ترکیب این تیم داشته و در سمت چپ خط دفاعی به میدان رفته، امشب هم یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل مارسی است.

کاپیتان تیم ملی ایران که در مسابقات این فصل سوپر لیگ یونان و لیگ اروپا نمایش تاثیر گذاری ارائه کرده، امیدوار است امشب هم در جدال با ستاره های مارسی فرانسه در خط دفاعی موثر کار کند.

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن که در مسابقه قبلی این تیم در سوپر لیگ یونان مقابل آستراس تریپولی با ضربه سر موفق به گلزنی شد، امشب برابر مارسی در ترکیب دیده نمی‌شود.

میلاد محمدی برخلاف احسان حاج صفی در سه دیدار گذشته تیمش در ترکیب حضور نداشته که امشب هم این وضعیت مقابل مارسی فرانسه برای او ادامه پیدا کرده است.

1945314

یاران حاج صفی و محمدی در دو دیدار اخیرشان در گروه مرگ لیگ اروپا یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه مقابله برایتون انگلیس داشتند و برابر آژاکس هلند هم به تساوی رضایت دادند و امشب می‌خواهند با برتری مقابل مارسی ۷ امتیازی شوند.

دیدگاه‌ها