کد خبر : 1975453 | 04 آبان 1402 ساعت 20:56 | 22.1K بازدید | 13 دیدگاه

ترکیبی از لیگ برتری‌ها و لژیونرها؛

تیم منتخب هفته والیبال ایران از نگاه ورزش سه

بازیکنان منتخب این هفته والیبال ایران از نظر سایت ورزش سه انتخاب شدند.

تیم منتخب هفته والیبال ایران از نگاه ورزش سه

به گزارش "ورزش سه"، از این هفته قصد داریم در ورزش سه تیم منتخب هر هفته والیبال ایران را با نگاهی به عملکرد والیبالیست‌های ایرانی شاغل در خارج از کشور و البته بازیکنان حاضر در لیگ برتر والیبال ایران، انتخاب کنیم.

بولت تراکتورپاسور: محمدطاهر وادی
با وجود برخی انتقادات که از محمدطاهر وادی در زمان حضور در تیم ملی می‌شد اما او یکی از بازیکنان تاثیرگذار فولاد سیرجان در دو هفته ابتدایی لیگ برتر والیبال بوده و با عملکرد خوبی که داشت به دومین پیروزی پیاپی شاگردان بهروز عطایی کمک کرد.

1945345

بولت تراکتورپشت خط زن: امین اسماعیل نژاد
امین اسماعیل نژاد در اولین بازی خود با پیراهن تیم ورونا ایتالیا توانست خوش بدرخشد و با کسب بیست و دو امتیاز بهترین بازیکن زمین شد و با جا گذاشتن بردیا سعادت بهترین قطر پاسور هفته شد.

1945344

بولت تراکتورسرعتی زن اول: علی اصغر مجرد 
علی اصغر مجرد یکی از بازیکنانی است که همواره همه بر توانایی‌های او تاکید کرده‌اند اما این بازیکن در یکی دو سال اخیر با بدشانسی روبرو شده و مصدومیت‌ها اجازه نداده که بتواند توانایی‌های واقعی خود را به نمایش بگذارد. با این حال مجرد این فصل در ترکیب دینامو بخارست عملکرد خوبی داشته و در دو بازی اول این تیم جزو امتیازآورترین‌های تیمش بوده است.

1945363

بولت تراکتورسرعتی‌زن دوم: یوسف کاظمی 
دومین سرعتی زن یوسف کاظمی از نیان الکترونیک مشهد است که با دفاع های پی در پی خود و آبشار های سنگینش باعث پیروزی نیان الکترونیک مشهد مقابل مس رفسنجان  شد. این بازیکن بعد از مصدومیت تلخ اخیر کم کم روند رو به بهبود خود را شروع کرده و می‌تواند آینده والیبال ایران در پست سرعتی‌زن باشد.

1945351

بولت تراکتوردریافت کننده قدرتی اول: مرتضی شریفی 
در پست دریافت کننده‌ نیز مرتضی شریفی که توانست با کسب بیست و یک امتیاز مهره موثر تیمش اسپور توتو برای کسب اولین‌ پیروزی باشد. شریفی در لیگ ملت‌ها دچار مصدومیت شد و بعد از آن رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک را از دست داد اما به نظر می‌رسد که این بازیکن رفته رفته فرم خوب خود را پیدا کرده است.

1945347

بولت تراکتوردریافت کننده قدرتی دوم: مبین نصری 
ستاره جوان پیکان یکی از بازیکنان موثر این تیم در راه کسب اولین پیروزی در لیگ برتر والیبال بود. این بازیکن که اخیراً به تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شده بود رفته رفته پختگی بیشتری پیدا می‌کند و به طور قطع پیمان اکبری در ادامه فصل حساب ویژه‌ای روی او باز می‌کند.

1945349

بولت تراکتورلیبرو: محمدرضا حضرت پور
محمدرضا حضرت پور از شهداب یزد است که ساعدهای مطمئنش باعث شد دومین پیروزی شهدابی ها رقم بخورد  و در تیم هفته قرار بگیرد. حضرت‌پور در این فصل یکی از مهره‌های کلیدی شهداب خواهد بود و قصد دارد هر طور که شده با این تیم به قهرمانی برسد و این تیم یزدی را در هت‌تریک جام همراهی کند.

1945352

بولت تراکتورسرمربی هفته: کامبیز یعقوبی
کامبیز یعقوبی از چادر ملو اردکان که دومین پیروزی متوالی خود را در لیگ برتر جشن گرفت تا همچنان روند رو به پیشرفت خود را از لیگ یک حفظ کند. شاید اگر بهروز عطایی او را امسال هم  در تیم ملی والیبال نگه می‌داشت نتایج تیم ملی نیز تغییر می‌کرد.

1945350

دیدگاه‌ها