کد خبر : 1975466 | 04 آبان 1402 ساعت 22:57 | 62.1K بازدید | 35 دیدگاه

ستاره رئال شادی گل معروف رونالدو را فراموش نمی‌کند

جود بلینگام فاش کرد که شادی گل کریستیانو رونالدو مقابل بارسلونا را هرگز فراموش نمی‌کند.

ستاره رئال شادی گل معروف رونالدو را فراموش نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام شادی گل معروف کریستیانو رونالدو را پیش از بازی ال‌کلاسیکو به عنوان شادی گل مورد علاقه خود معرفی کرد.

این بازیکن 20 ساله در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل براگا یازدهمین گل خود را در دوازدهمین بازی برای رئال مادرید به ثمر رساند. ملی پوش انگلیسی خود را برای شرکت در اولین بازی ال‌کلاسیکو در روز شنبه آماده می‌کند.

پیش از این بازی حساس از او درباره لحظات مورد علاقه‌اش در تاریخ این مسابقات سوال شد. بلینگام شادی گل "آرام‌ باشید، آرام باشید" رونالدو را انتخاب کرد. رئال در آن بازی با هدایت ژوزه مورینیو در آوریل 2012 بارسلونا را 2-1 شکست داد.

1945380

رونالدو پس از گل خود به هواداران بارسا اشاره کرد که آرام باشند و سپس با دست به سینه خود ضربه زد. بلینگام به TVE گفت:"من همیشه شادی گل‌ها را به یاد می‌آورم. رونالدو را در نوکمپ به یاد می‌آورم که آن‌ها را دعوت به آرامش می‌کرد. چنین چیزهایی در ذهن شما به عنوان لحظات نمادین نقش می‌بندند."

بلینگام تاکنون خریدی باشکوه برای مادرید بوده، به طوری که انتقال 112 میلیون دلاری او از بوروسیا دورتموند در تابستان امسال می‌تواند چیزی شبیه به یک معامله فراموش نشدنی در تاریخ این باشگاه باشد.

دیدگاه‌ها