کد خبر : 1975468 | 04 آبان 1402 ساعت 23:02 | 24.5K بازدید | 28 دیدگاه

مدیر ورزشی رم:

به لوکاکو توهین می‌کنند اما مخیتاریان تشویق می‌شود

تیاگو پینتو، مدیر ورزشی باشگاه رم، به هواداران اینتر هشدار داد دست از سر روملو لوکاکو بردارند و توهین‌ها به او را متوقف کنند.

به لوکاکو توهین می‌کنند اما مخیتاریان تشویق می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو در تابستان امسال، پس از اتمام قرارداد قرضی‌اش در اینتر، به رم پیوست. اینتر در مقطعی از فصل خواهان تمدید قرارداد او بود اما در مذاکرات با باشگاه چلسی به توافق نرسید.

پس از به هم خوردن مذاکرات، مشخص شد که لوکاکو با یوونتوس نیز مذاکراتی داشته و با پیوستن به این باشگاه مشکلی ندارد. خشم هواداران اینتر از او از اینجا آغاز شد.

1945385

سپس پیوستن به یوونتوس هم منتفی شد و او به رم پیوست. طرفداران افراطی اینتر وعده داده‌اند که بازی در استادیوم جوزپه مه‌آتزا را برای لوکاکو جهنم خواهند کرد.

تیاگو پینتو، مدیر ورزشی رم در واکنش به تهدیدها و توهین‌های اینتری‌ها، در مصاحبه‌ای از لوکاکو حمایت کرده است.

«لوکاکو یک مرد حرفه‌ای و عالی است، او قلب صاف و مهربانی دارد. من عموماً دوست ندارم وارد این مسائل شوم، اما ما در فوتبال مسئولیت‌های اجتماعی مهمی داریم. دامن زدن به فضای نفرت در فوتبال برای این ورزش مضر است و بازیکنان آسیب می‌بینند.

1945383

کسانی که در مورد تصمیم لوکاکو خشمگین هستند و به او توهین می‌کنند، احتمالا همان کسانی هستند که از مخیتاریان و ژکو تعریف و حمایت می‌کنند. مگر مسئله این بازیکنان چه تفاوتی با همدیگر دارد؟ لوکاکو هیچ آسیبی به شما نرسانده، دست از سر او بردارید.»

دیدگاه‌ها