کد خبر : 1975476 | 05 آبان 1402 ساعت 00:45 | 31.8K بازدید | 14 دیدگاه

جیمی ردنپ:

بهتر است مگوایر از منچستر یونایتد برود

هری و جیمی ردنپ در مقابل توهین‌ها و انتقادات تند از هری مگوایر، از این مدافع انگلیسی حمایت و توهین‌کنندگان را سرزنش کردند، اما در مورد آینده این بازیکن کمی اختلاف نظر دارند.

بهتر است مگوایر از منچستر یونایتد برود

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر اخیرا توانسته در ترکیب منچستر یونایتد خوش بدرخشد و همه انتقادات از خودش را پاسخ بدهد. البته این انتقادات با توهین هم همراه بوده‌اند و در مواقعی حتی او تهدید به مرگ شده است.

پس از درخشش و بازگشت درخشان مگوایر، هری ردنپ، سرمربی سابق پورتسموث حمایتش از این بازیکن ملی‌پوش را اعلام کرده است.

1945417

«هری در چند سال گذشته انتقادات و توهین‌های زیادی را شنیده است. بسیاری از این انتقادات کاملاً بی‌ارزش و بی‌معنی بوده‌اند.

او مورد لطف واقع نشده اما حرفی نزده و منتظر فرصت خود مانده است. او در این مدت فوق‌العاده بوده و امیدوارم که این پسر بتواند در ادامه بیشتر از قبل در منچستر پیشرفت و همه را ساکت کند.»

1945416

جیمی، پسر هری ردنپ نیز ضمن حمایت از این بازیکن، کمی در مورد آینده مگوایر با پدرش اختلاف نظر دارد. او در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:«آیا فکر می‌کنید مگوایر در درازمدت برای یونایتد کافی باشد؟ در واقع اینطور نیست، او اخیراً خوب بازی کرده است، اما همچنان فکر می‌کنم او باید راه خود را از منچستر جدا کند و به جای دیگری برود. اما به هر حال او سزاوار این مقدار نفرت نیست. در بعضی مواقع واکنش‌‌ها بسیار ناپسند و شرم‌آور بوده‌اند.»

دیدگاه‌ها