کد خبر : 1975509 | 05 آبان 1402 ساعت 10:04 | 31.9K بازدید | 41 دیدگاه

بارسلونا از خرابه‌های نوکمپ هم پول درمی‌آورد!

بارسلونا با فروختن چمن و صندلی‌های ورزشگاه نوکمپ سعی در کسب درآمد دارد.

بارسلونا از خرابه‌های نوکمپ هم پول درمی‌آورد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا اخیرا برای کسب درآمد اقدامات مختلفی انجام داده است. از برگزاری مراسم ازدواج تا قطع سرویس تاکسی بازیکنان آکادمی و قطع کردن وعده غذای بازیکنان خارج از لاماسیا. در جدیدترین مورد، آنها اقدام به فروش وسایل اسپاتیفای نوکمپ کرده‌اند.

بارسلونا در ژوئیه ۲۰۲۲ اعلام کرد که برنامه‌های خود برای بازسازی نوکمپ را به زودی اجرا می‌کند. این پروژه از تابستان به صورت جدی آغاز شد و قرار است تا سال آینده تکمیل شود.

این غول لالیگا از قبل دارای مشکلات مالی بوده است و حالا پس از بازسازی ورزشگاه نیز، بیشتر از قبل نیازمند کسب درآمد است.

آنها با دریافت وام و فعال کردن چندین اهرم توانستند بخشی از مشکلات مالی تیم را حل کنند اما باشگاه همچنان به شدت به پول نیاز دارد. در جدیدترین ایده، آنها از نوکمپ تخریب‌شده استفاده کردند و وسایل آن را به عنوان طرحی به نام «یادگاری» به فروش گذاشتند.

1945470

آنها صندلی‌های قدیمی ورزشگاه را در قالب‌هایی به هواداران می‌فروشند. گران‌ترین طرح موجود برای فروش، ۳۰۰ یورو است که در یک قاب چوبی ارائه می‌شود. ارز‌ان‌ترین طرح هم که روی یک پایه مشکی قرار دارد، ۱۰۰ یورو است. همچنین فروش چمن را نیز به شکل متفاوت‌تری ادامه داده‌اند. آنها در حال فروش مجموعه‌ای الماس هستند که از کربن چمن آخرین بازی خانگی بارسا در نوکمپ ساخته شده‌اند.

آنها هر یک از این الماس‌ها را همراه با گواهی اصالت که منشأ کربن، ویژگی‌های الماس و گواهینامه سری را نشان می‌دهد، ارائه می‌دهند.
قیمت این طرح هم از حدود ۵۰۰ یورو آغاز می‌شود. فروش این محصولات از سه‌شنبه ۱۴ نوامبر تا دوشنبه ۲۷ نوامبر ادامه خواهد داشت.

1945469

دیدگاه‌ها