کد خبر : 1975545 | 05 آبان 1402 ساعت 13:18 | 16.9K بازدید | 32 دیدگاه

در انزلی کار برای هیچ تیمی آسان نیست

نورمحمدی: مقابل پرسپوليس برای برد می‌جنگیم

کاپیتان ملوان مدعی است پرسپوليس کار آسانی مقابل این تیم در انزلی نخواهد داشت.

نورمحمدی: مقابل پرسپوليس برای برد می‌جنگیم

به گزارش “ورزش سه”، ملوان دیدار حساسی در انزلی با پرسپولیس دارد و امیدوار است در تداوم عملکرد موفق چند وقت اخیر خود، مقابل مدعی و صدرنشین لیگ نیز به نتیجه دست یابد. حامد نورمحمدی در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: به هرحال پرسپولیس درگیر بازی‌های آسیایی بوده و این موضوع کارش را از یه جهت سخت و از یک جهت آسان می‌کند.

وی ادامه داد: از یک جهت که بیشتر بازی کرده و آماده‌تر است و از این جهت که خسته‌تر است، ولی ما کاری به حریف نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم تا تساوی بازی قبل را جبران کنیم.

او با اشاره به اینکه بازی در انزلی برای تیم‌های دیگر سخت است ادامه داد: هواداران ما جوی را برای تیم حریف درست می‌کنند که بازی کردن برایشان آسان نیست به خصوص از وقتی که بانوان توانستند به استادیوم بیایند و در کنار آقایان به تشویق بپردازند و من به عنوان بازیکن از این موضوع حس بسیار خوبی می‌گیرم.

کاپیتان سفیدپوشان در پاسخ به این سوال که نظرش در رابطه با قرارگرفتن در جمع مدعیان چیست افزود: ملوان واقعا تیم ریشه‌دار و خوبی است و اگر دغدغه‌ای نداشته باشد می‌تواند بهتر از این‌ها کار کند. واقعا امسال با آقای تار‌تار و بچه‌ها توانستیم شرایط خوبی را رقم بزنیم و امیدوارم که این موضوع تداوم داشته باشد.

نورمحمدی در پایان با اشاره به انگیزه تیمش برای برتری در این جدال گفت: در انزلی مردم عاشق فوتبال هستند و هیچ چیزی جز موفقیت این تیم خوشحال‌شان نمی‌کند برای آنها هم که شده می‌جنگیم و برای پیروزی تلاش خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها