کد خبر : 1975546 | 05 آبان 1402 ساعت 13:23 | 13.9K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره ایتالیایی محروم است اما بازی می‌کند!

ادی هاو، سرمربی نیوکسل، اعلام کرد که شانس بالایی وجود دارد که ساندرو تونالی در بازی بعدی نیوکسل نیز حضور داشته باشد.

ستاره ایتالیایی محروم است اما بازی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان فیفا دی گذشته، فابریتزیو کرونا، خبرنگار ایتالیایی، شرط‌بندی غیرقانونی نیکولو فاجولی، نیکولو زانیولو و ساندرو تونالی را افشا کرد.

فاجولی خیلی زود با پلیس همکاری کرد و تونالی پس از یک مقاومت کوتاه تصمیم گرفت اعتراف کند و همه چیز را به پلیس و دادستانی بگوید. او اعتراف کرد روی بازی‌های میلان نیز شرط‌بندی‌ کرده، اما این شرط‌ها فقط روی برد تیم بوده‌اند.

در نهایت او ۱۰ ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شد. محرومیتی که می‌توانست بیشتر باشد، اما به دلیل همکاری و اعتراف، کاهش پیدا کرد. او با این محرومیت، شانس حضور در یورو ۲۰۲۴ را از دست خواهد داد.

نیوکسل بلافاصله حمایتش از این بازیکن را اعلام کرد. او مورد حمایت کامل باشگاه، بازیکنان و هواداران قرار گرفت و در بازی‌های نیوکسل تشویق شد.

ادی هاو، در نشست خبری امروزش پیش از بازی برابر ولورهمپتون، ضمن حمایت از این بازیکن اعلام کرد احتمالا او فردا هم بتواند برای تیم بازی کند.

1945569

«موضوع سختی است زیرا این محرومیت هنوز به ما اعلام نشده است. ما اخبار و گمانه‌زنی‌ها را شنیده‌ایم، اما در حال حاضر چیزی از مقامات ایتالیایی دریافت نکرده‌ایم، بنابراین فعلا منتظر تایید رسمی هستیم.
فکر می‌کنم احتمال زیادی وجود دارد که او بتواند برای ما مقابل ولوز در دسترس باشد چون قبل از اعمال محرومیت باید چند کار اداری انجام شود که همچنان اتفاق نیفتاده. خوشحال می‌شوم اگر او را فردا در اختیار داشته باشم، اما به صورت کلی یک ناامیدی بزرگ است که او را برای مدت طولانی نداریم.»

1945570

دیدگاه‌ها