کد خبر : 1975553 | 05 آبان 1402 ساعت 14:02 | 34.9K بازدید | 30 دیدگاه

او کسی را تحریک نمی‌کند

ستاره بارسلونا پشت وینیسیوس درآمد

ایلکای گوندوگان از سبک بازی وینیسیوس دفاع کرد و گفت که او هرگز قصد تحقیر بازیکنان مقابلش را ندارد.

ستاره بارسلونا پشت وینیسیوس درآمد

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان فردا اولین ال‌کلاسیکوی رسمی خود با پیراهن بارسا را تجربه خواهد کرد. بارسا در مونتجوئیک میزبان است و برای پیشی گرفتن از رئال در جدول لالیگا باید بازی را ببرد. برای برخی بازیکنان جوان بارسا این اولین ال‌کلاسیکوی رسمی عمرشان خواهد بود.

1913169

کاپیتان سابق سیتی در مورد بازی فردا گفت: «بازی بسیار هیجان‌انگیزی خواهد بود و همه می‌دانیم ال‌کلاسیکو جه بازی بزرگی است. این برای برخی بازیکنان جوان ما بزرگترین بازی عمرشان است، ولی همه تیم باید آرامشمان را حفظ کنیم و صبور باشیم. 

مقابل رئال نباید مثل بازی با شاختار باشیم. شاختار بارها روی دروازه ما توپ‌های خطرناک فرستاد و ما کنترل خوبی بر توپ و میدان نداشتیم. برابر رئال اگر اجازه حمله به این تیم بدهیم، ضربه خواهیم خورد. باید بازی را کنترل کنیم و برخلاف بازی‌های اخیر اشتباهات فردی را باید به حداقل برسانیم. من سعی خواهم کرد با تجربه‌ای که دارم، آرامش را به تیم منتقل کنم. اینجا هستم تا به تیم برای رسیدن به موفقیت کمک کنم.»

1944780

گوندوگان در مورد وینیسیوس و اینکه گفته می‌شود او در صدد تحریک بازیکن مقابل و هواداران رقیب است، گفت: «شاید برخی اینطور فکر کنند، ولی من معتقدم وینیسیوس قصد تحقیر هیچکس را ندارد و این سبک بازی او است. واضح است که وینیسیوس خودش هم می‌داند با دریبل‌های نمایشی هواداران رقیب را وادار به اعتراض خواهد کرد، ولی شاید خوشش می‌آید علیهش سوت بزنند. نمی‌دانم.»

دیدگاه‌ها