کد خبر : 1975593 | 05 آبان 1402 ساعت 17:11 | 18.7K بازدید | 51 دیدگاه

نیامدن پرز به سود باشگاه است

آنچلوتی: فردا بهترین داور را در ال‌کلاسیکو داریم

کارلو آنچلوتی معتقد است خیل مانسانو بهترین داور ممکن برای ال‌کلاسیکو است و عدم حضور فلورنتینو پرز در این بازی را نیز به سود رئال عنوان کرد.

آنچلوتی: فردا بهترین داور را در ال‌کلاسیکو داریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در اولین ال‌کلاسیکوی رسمی فصل میهمان بارسا در ورزشگاه مونتجوئیک است. رئال صدرنشین به این بازی رسیده و پس از برتری برابر براگا در لیگ قهرمانان از روحیه خوبی نیز برخوردار است.

1943175

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی و در مورد وضعیت تیمش گفت: «تیم را با انگیزه می‌بینم. این یک مسابقه مهم و ویژه است. این اولین ال‌کلاسیکوی فصل خواهد بود، اما احتمالا موارد بیشتری در ادامه وجود خواهد داشت: سوپرجام، بازی برگشت، جام حذفی، لیگ قهرمانان. این اولی است و شرایط ما خوب است.»

شرایط بلینگام چطور است: «او فردا بازی می‌کند، چون حالش خوب شده و بهبود یافته است. مشکل او کوفتگی عضلانی بود که برطرف شد. من مجبور نیستم به او توضیح دهم که ال‌کلاسیکو چیست چون همه دنیا آن را می‌دانند. این یک بازی جهانی است.»

1942646

چه کسی قرار است دفاع چپ باشد؟ «کاماوینگا آنجا خوب کار کرده است. مندی یک مزیت دارد زیرا در بازی برابر براگا استراحت کرد. من به همه اعتماد دارم. من کاملا می‌دانم که بازیکنان شروع کننده و ذخیره اهمیت یکسانی دارند. اینکه چه کسی در شروع بازی می‌کند، چندان مهم نیست.»

آیا اهمیت بازی فردا فراتر از دیگر بازی‌هاست؟ «ال‌کلاسیکو خیلی مهم است، اما فصل بسیار طولانی است و اینکه بگوییم این بازی سرنوشت لیگ را تعیین می‌کند، اغراق کرده‌ایم. این یک فصل بسیار بسیار طولانی است. لیگ بسیار رقابتی خواهد بود.»

چگونه نیمکت‌نشینی در بازی فردا را برای بازیکنی مثل مودریچ توضیح می‌دهید؟ «همه آنها حرفه‌ای هستند و توضیح نمی‌خواهند. من معمولاً به کسانی که بازی نمی کنند، در این مورد توضیح نمی‌دهم. جای نگرانی نیست.»

1945591

چه چیزی شما را بیشتر در مورد بارسلونا نگران می‌کند؟ «به طور کلی بارسا تیم بزرگی است، هم در حمله و هم دفاع. امسال جوانان با کیفیت زیادی وارد این تیم شدند. ما انتظار داریم فردا بارسا همان بارسای همیشه باشد.»

کارواخال را چگونه می‌بینید؟ «ما در سال‌های گذشته فراموش کردیم که او چقدر خوب ضربه سر می‌زند. امسال می‌تواند جلو بیاید و سر بزند. فرم او نیز خوب و مطلوب است.»

ژاوی گفته بازی فردا 50-50 است، موافقید؟ «شانس برد در ال‌کلاسیکو، مانند دربی، همیشه برابر است. یک مبارزه بسیار بسیار نزدیک و رقابتی خواهیم داشت. امیدوارم مردم از آن لذت ببرند.»

آیا تصمیم فلورنتینو پرز برای نرفتن به ال‌کلاسیکو را درک می‌کنید؟ «آنچه من می‌دانم این است که تصمیماتی که رئیس می‌گیرد به نفع باشگاه است.»

1941744

چقدر برای آکادمی لاماسیا بارسا ارزش قائل هستید؟ «فرمین، لامین یامال و دیگر جوانان لاماسیا بازیکنان خیلی خوبی هستند، اما ما هم جوانانی داریم که تماشایی هستند. بلینگام، شوآمنی، کاماوینگا و افرادی از تیم جوانان.»

پست ایده آل برای کاماوینگا چیست؟ «هافبک دفاعی. او البته با هر پستی سازگار می‌شود، اما بهترین آن جلوی مدافعان است.»

چه ترکیبی از رقیب را انتظار دارید؟ «نمی‌دانم. برای من مهم این است که بلینگام بازی می‌کند، این که او 100 درصد است. ما نقش خود را بازی می‌کنیم و روی کاری که باید انجام بدهیم تمرکز می‌کنیم.»

1945162

نظر شما در مورد خیل مانسانو، داور بازی، چیست؟ «او یکی از بهترین داوران اروپاست. من او را به خوبی می‌شناسم. بهترین داور برای این بازی.»

چرا بازیکنان جوان در بارسا راحت‌تر از رئال مادرید ارتقا می‌یابند؟ «پاسخ دادن به این سوال دشوار است. آنها مصدومیت‌های زیادی داشته‌اند و این باعث شده است که فرصت‌های خوبی برای جوانان تیم فراهم شود. طبعا اگر بازیکنان زیادی در طول فصل مصدوم شوند، باید از تیم جوانان کمک بگیرید. آلوارو رودریگز، ماریو مارتین، نیکو پاز و گونزالو بسیار نزدیک به تیم اول ما هستند.»

دیدگاه‌ها