کد خبر : 1975627 | 05 آبان 1402 ساعت 19:19 | 31.3K بازدید | 9 دیدگاه

جهنم برای ستاره خائن: استقبال با 30 هزار سوت!

هواداران متعصب اینتر قصد دارند 30 هزار سوت را در واکنش به حضور روملو لوکاکو در سن سیرو بین تماشاگران پخش کنند.

جهنم برای ستاره خائن: استقبال با 30 هزار سوت!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته دهم سری آ ایتالیا باید در ورزشگاه سن سیرو روبروی رم به میدان برود. 

این بازی از حساسیت خاصی برخوردار است چون لوکاکو پس از اتفاقات عجیبی که در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی رخ داد و مشخص شد که وقتی هنوز پیراهن اینتر را به تن داشت با میلان و یوونتوس مذاکره کرده بود، قرار است برای اولین بار به سن سیرو برگردد. 

این اتفاقات به حدی مدیران، کادر فنی و بازیکنان اینتر را عصبانی کرد که آنها بارها در طول این مدت علیه او صحبت کردند و هواداران این تیم هم به این زودی حاضر به بخشیدن او نیستند.

1939189

حالا کالچومرکاتو خبر داده که هواداران متعصب اینتر تصمیم گرفتند که هیچ بنری علیه او در این ورزشگاه نصب نکنند اما قصد دارند تعداد 30 هزار بلیت را پیش از شروع بازی در بین تماشاگران پخش کنند تا به این شکل سن سیرو را به جهنمی برای این ستاره بلژیکی تبدیل کنند. 

انتظار می‌رود که جو بسیار متشنجی یکشنبه شب در ورزشگاه خانگی اینتر حکمفرما باشد و این بازیکن باید لحظات سختی را پس از رفتارهای نه چندان خوشایندی که داشت تجربه کند. ژوزه مورینیو هم پیش از این تایید کرده است که لوکاکو در این بازی از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها