کد خبر : 1975637 | 05 آبان 1402 ساعت 20:16 | 25.5K بازدید | 11 دیدگاه

درخواست ستاره برزیلی: بگذارید سرباز یووه باشم

داگلاس کاستا، ستاره سابق یوونتوس، بار دیگر از مدیران این باشگاه درخواست کرد که او را به این تیم برگردانند.

درخواست ستاره برزیلی: بگذارید سرباز یووه باشم

به گزارش "ورزش سه"، کاستا یکی از مهره‌های کلیدی یوونتوس در فاصله سال‌های 2017 تا 2020 بود و نقش مهمی را در سه قهرمانی‌ای که این تیم در این سه فصل در سری آ به دست آورد ایفا کرد. 

او در سال 2020 به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست، پس از آن یک فصل را به صورت قرضی در گرمیو سپری کرد و در سال 2020 هم راهی لس آنجلس گلکسی شد تا بازی در لیگ آمریکا را تجربه کند. 

این بازیکن پس از دو فصل حضور در این تیم، حالا بازیکن آزاد به حساب می‌آید و برای دومین بار در چند روز اخیر به صورت علنی از مدیران یوونتوس خواسته که برای به خدمت گرفتنش اقدام کنند. 

1513652

کاستا در گفتگوی اختصاصی با فابریتزیو رومانو در این باره اظهار داشت: «واقعا مایل هستم که دوباره به یووه برگردم، به آنها کمک کنم و در کنار تمامی بازیکنان این تیم بجنگم. دوست دارم به یووه کمک کنم تا بار دیگر به سطحی که شایسته این باشگاه است برگردد. 

مدیر برنامه من با تمامی باشگاه‌هایی که علاقه‌ای به جذبم دارند در تماس است و یووه هم در بین این باشگاه‌ها قرار دارد. دوست دارم بار دیگر احساس بازی کردن برای یووه و این اشتیاق را تجربه کنم. امیدوارم که خیلی زود همه در کنار هم باشیم. 

دوست داریم بتوانیم با هم برای رویاهایی که داریم بجنگیم. معتقد هستم که این تیم تحت هدایت آقای آلگری می‌تواند برای تمامی جام‌های ممکن بجنگد و من هم دوست دارم یکی از سربازان او با پیراهن یووه باشم و به این تیم برای کسب قهرمانی کمک کنم.»

دیدگاه‌ها