کد خبر : 1975655 | 05 آبان 1402 ساعت 21:02 | 29K بازدید | 15 دیدگاه

استقلال روزهای سختی را پشت سر گذاشته؛

بابایی: روزبه هر چه بگوید حق دارد

مهاجم مصدوم تیم فوتبال استقلال می‌گوید از یک هفته دیگر در کنار سایر بازیکنان تمرین خواهد کرد.

بابایی: روزبه هر چه بگوید حق دارد

به گزارش "ورزش‌ سه"، پیمان بابایی مهاجم تیم فوتبال استقلال که در مصاف با آلومینیوم اراک حضور نداشت، در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را پس از پیروزی تیمش آغاز کرد: بازی خوبی را انجام دادیم و یک پیروزی خیلی خوب به دست آوردیم. نیاز بود این 3 امتیاز. 
او سپس درباره عملکرد خوب استقلال طی این هفته و افزایش حمایت هواداران بیان کرد: صاحبان اصلی تیم هواداران هستند. همیشه از ما حمایت کرده‌اند. خوشحالیم که از بازی ما لذت می‌برند. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم. خواهشم این است که همیشه حمایت‌مان کنند. استقلال روزهای سختی را پشت سر گذاشته و با حضور آنها به اینجا رسیدیم. امیدوارم شرایط خوب ادامه دار باشد.

ویدئو: 314808

او درباره شرایط مالی تیم گفت: آنقدر تغییر نکرده. خوب می‌شود. امیدوارم با بازی‌های خوب و همینطور مدیریت آقای خطیر نسبت به سال گذشته شرایط بهتری داشته باشیم.
بابایی سپس درباره وضعیت مصدومیت خود هم توضیح داد: دو هفته است که مصدوم شده‌ام و فکر می‌کنم از یک هفته دیگر در کنار بچه‌ها خواهم بود. 
او گفت: هر روز بهتر می‌شویم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
بابایی در واکنش به این سوال که چرا اینقدر روزبه عصبانی بود، بیان کرد: روزبه بزرگ تیم است و هر چه بگوید حق دارد. او برای تیم حرص و جوش می‌خورد.

دیدگاه‌ها