کد خبر : 1975665 | 05 آبان 1402 ساعت 21:30 | 29.8K بازدید | 80 دیدگاه

سامره: می‌خواستند این بازی را دربیاورند که نتوانستند!

سرپرست استقلال به شدت از نحوه قضاوت داور در بازی این تیم مقابل آلومینیوم شاکی بود.

سامره: می‌خواستند این بازی را دربیاورند که نتوانستند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در یک بازی سخت و مهیج، با تک گل آرمان رمضانی برابر آلومینیوم اراک به برتری رسید تا با 18 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرد.

پس از این بازی علی سامره، سرپرست تیم فوتبال استقلال، در گفت و گو با خبرنگاران حاضر در میکسدزون آزادی در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت که در ادامه این صحبت‌ها را می‌خوانید؛

* روند بازی؟
- بازی سختی شد، البته سختش کردند! از اول بازی یک پنالتی صد درصد را نگرفتند، سهل انگاری بود، ندید حالا هر دلیلی. سوت‌های اشتباه زیادی زده شد و این مربوط به این بازی نیست. شش، هفت بازی انجام دادیم و اکثرا سوال برانگیز بوده قضاوت‌ها. خواهشم از کمیته داوران این است که بازبینی کنند صحنه‌ها را که چه اتفاقی افتاده که به ضرر تیم ما سوت می‌زنند. پنالتی صد درصد ما را نگرفتند در ابتدای بازی.

* شکایت پرسپولیس از استقلال؟
- فرار رو به جلو است. کاری غیر از این ندارند. همه جوره محکوم شدند، قانون را دور زدند و حالا به خاطر اینکه ذهن‌ها را از آن جهت دور کنند، شاید تیم خیالی هم پیدا کنند و از آنها هم شکایت کنند.

ویدئو: 314800

* صحبت‌های حسن روشن؟
- قطار رو به پیشرفت را همه می‌زنند. اینجا خودی هم می‌زنند. به خاطر این که حواشی برای استقلال پیش نیاید، من وارد این بحث نمی‌شوم. یک بار وارد شدیم و حکم گرفتیم و تمام شد و رفت. دیگر وارد نمی‌شوم. ایشان صاحب اختیار است هرچه می‌خواهد بگوید و احترامشان بر من واجب است.

* حضور هواداران؟
- بسیار بسیار از آنها تشکر می‌کنیم. انرژی بالایی به تیم و حتی شما می‌دهد و جا دارد دست تک تک‌شان را ببوسیم و امیدواریم سکوها هم استفاده شود تا ورزشگاه پر شود.

* ده دقیقه وقت اضافه؟
- فکر می‌کنم یک مقدار بی انصافی کردند چون حتی اگر دو سه دقیقه و چند تعویض هم باشد، نهایتا پنج، شش دقیقه. به نظرم خواستند این بازی را هم یک جوری در بیاورند که نشد.

دیدگاه‌ها