کد خبر : 1975675 | 05 آبان 1402 ساعت 21:56 | 29.1K بازدید | 80 دیدگاه

بازیکن آلومینیوم به داور می‌گفت باید مرادمند را اخراج کند

کاپیتان استقلال: این داوری برای رقیب بود، چه می‌شد!

کاپیتان استقلال اعلام کرد موضوع کاهش رقم قراردادها اتحاد میان اعضای تیم را به خوبی نشان داده است.

کاپیتان استقلال: این داوری برای رقیب بود، چه می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی دروازه‌بان باتجربه استقلالی‌ها بعد از برد تیمش مقابل آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران بیان کرد: خداراشکر توانستیم بازی خیلی خوبی ارائه دهیم و به یک برد خوب برسیم. آلومینیوم یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است. فیلم بازی‌های قبلی‌شان را دیده بودیم و پیروزی مقابل این تیم کار سختی است.

دروازه‌بان استقلال درباره کاهش رقم قرارداد برخی بازیکنان این تیم برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو و تلاش‌هایی که خودش در این خصوص داشت، تاکید کرد: از همه بازیکنان تشکر می‌کنم، واقعاً کار بزرگی کردند. کسر قرارداد کار راحتی نبود. همه ما نشان دادیم چه اتحادی داریم. از آقای نکونام تشکر می‌کنم که اولین نفر قراردادش را کم کرد و من هم وظیفه خودم را انجام دادم. با چند نفر از بچه‌ها صحبت کردم و آنها قبول کردند مبلغ قراردادشان را کاهش دهند.

او درباره حواشی پیش آمده در جریان بازی با آلومینیوم و درگیری بازیکنان دو تیم که منجر به دریافت کارت زرد توسط خودش شد، گفت: بحث خیلی کوچکی بود که بی‌جهت بزرگ شد و من چیز خاصی به داور نگفتم. یکی از بازیکنان تیم رقیب می‌گفت باید به مرادمند کارت قرمز بدهید. من به این موضوع اعتراض کردم که داور الکی کارت زرد به من نشان داد!

حسینی با اشاره به تصمیمات مهدوی داور وسط گفت: درباره داوری هیچ اعتراضی ندارم، همه عملکرد او را دیدند. فقط اگر این داوری برای تیم‌های رقیب ما باشد، چه اتفاقی می‌افتد؟ من دیگر هیچ چیزی برای گفتن ندارم.

حسینی خطاب به تماشاگران استقلال در پایان صحبت‌هایش افزود: جا دارد از تماشاگران تیم تشکر کنم. امروز سنگ تمام گذاشتند و انشاالله بازی‌های بعدی کنار ما باشند و این جو فوق‌العاده را دوباره رقم بزنند تا بتوانیم با حمایت آنها برنده بازی باشیم.

دیدگاه‌ها