کد خبر : 1975685 | 05 آبان 1402 ساعت 22:10 | 45.1K بازدید | 105 دیدگاه

کنایه نکونام به رقبا: اشک تمساح می‌ریزید!

سرمربی استقلال با انتقاد از برخی رقبای این تیم، مدعی شد آنها مشغول ریختن اشک تمساح هستند.

کنایه نکونام به رقبا: اشک تمساح می‌ریزید!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیداری حساس و دیدنی، موفق شد با یک گل از سد آلومینیوم اراک عبور کند. آبی پوشان که در دقایق پایانی بازی 10 نفره شده بودند، فشار زیادی را متحمل شدند و حتی توپ در دقیقه 90+8 این مسابقه به تیرک دروازه حسینی برخورد کرد و آبی‌ها خوش شانس بودند که دروازه‌شان باز نشد.

این پیروزی در شرایطی رقم خورد که استقلالی‌ها در روزهای اخیر و با کاهش مبلغ قراردادهایشان، موفق شدند قرارداد گوستاوو بلانکو را ثبت کنند. جواد نکونام به عنوان نفر نخست در این زمینه پیش قدم شد و پس از او نیز هفت بازیکن تیم در همکاری با باشگاه، مبلغ قراردادهای خود را کم کردند تا امکان ثبت قرارداد بلانکو فراهم شود.

البته این موضوع با واکنش‌هایی همراه شده است. باشگاه پرسپولیس با اعتراض به این موضوع، مدعی است که ثبت قرارداد بلانکو غیرقانونی است و آنها از رقیب دیرینه خود شکایت کرده‌اند و حالا کمیته انضباطی باید در این خصوص تصمیم گیری کرده و رأی خود را صادر کند.

1945759

این موضوعی است که در نشست خبری پس از بازی استقلال و آلومینیوم مطرح شد و یکی از خبرنگاران از نکونام درباره کاهش رقم قراردادها پرسید که سرمربی آبی‌ها با کنایه‌ای تند و تیز به رقبا، اعلام کرد آنها اشک تمساح می‌ریزند ولی استقلالی‌ها از حق خودشان نیز می‌گذرند.

نکونام در این خصوص گفت: در این هفته با کار بزرگی که انجام دادند، با هم بودن و کنار هم بودنمان را نشان دادیم. تیم‌های دیگر خودتان می‌دانید چه پول‌هایی می‌گیرند اما سر خیلی مسائل اشک تمساح می‌ریزند اما ما از چیزی که داریم هم می‌گذریم.

او ادامه داد: به خاطر هواداران و جوی که در استادیوم است، وظیفه داریم این کار را انجام بدهیم. فقط باید بتوانیم دل این مردم که عاشق استقلال هستند را شاد کنیم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها