کد خبر : 1975698 | 06 آبان 1402 ساعت 03:00 | 6K بازدید | 4 دیدگاه

پیش فصل داخل باشگاه آنها هم رفتم؛

مصلح: انگیزه زیادی برای گلزنی به تراکتور داشتم

شایان مصلح می‌گوید به دلیل اتفاقات قبل از فصل انگیزه زیادی برای گلزنی به تراکتور داشته است.

مصلح: انگیزه زیادی برای گلزنی به تراکتور داشتم

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح، مدافع ذوب آهن بعد از برتری تیمش مقابل تراکتور گفت: خوشحالیم که توانستیم این بازی پرفشار و سخت را ببریم، اول از همه این برد را تقدیم می‌کنیم به هواداران‌مان و از زاویه خودم به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم که دعای‌مان می‌کنند. ما فوتبالیست‌ها بعد از بازی اگر برده باشیم و به خانه برویم، خانواده شاد است و اگر هم نبریم همراه با ما سردرد دارند و اعصاب‌شان خرد است. ما این فصل حرف برای گفتن زیاد داریم و امیدوارم پشت سر هم بازی‌ها را ببریم و جلو برویم و به این توقعی که ایجاد کردیم پاسخ بدهیم.

ویدئو: 314836

او در مورد انگیزه‌اش برای گلزنی به تراکتور گفت: من خیلی انگیزه داشتم و حتی اول فصل داخل باشگاه تراکتور هم رفتم، اما دلایلی پیش آمد که نشد به تراکتور بروم و خوشحالم که الان در خدمت تیم بزرگ ذوب آهن هستم. انگیزه گل زدن داشتم و وقتی قبل از فصل یک‌سری اتفاق می‌افتاد مقابل برخی تیم‌ها آدم انگیزه‌اش بیشتر است و در آن صحنه هم یک سه گام رفتم و ضربه هم خوب بود و نیم متر پایین‌تر بود، گل می‌شد. حیف شد مشکل از توپ بود! توپ هم ترکید.

او در مورد برخوردش با کمک داور گفت: کمک داور را هم مصدوم کردم. آمدم توپ را دفع کنم و پایش آسیب دید و از او عذرخواهی کردم. این گروه جزء بهترین گروه‌های داوری کشور هستند و تبریک می‌گویم، قضاوت خوبی داشتند.

مصلح در پایان گفت: لیگ سختی است و ده روز یک بار بازی می‌شود و بعد سه، چهار بازی پشت هم داریم و عجیب و غریب است. انشاالله بتوانند برنامه‌ریزی بهتر کنند. ما بازی به بازی باید پیش برویم. احساسم این است که جلوی تیم‌هایی که جلوی‌مان فوتبال بازی می‌کنند بهتریم؛ مثل پرسپولیس، تراکتور و سپاهان. امیدوارم مردم اصفهان حمایت‌مان کنند. ما هدف بزرگی داریم و ان‌شاءالله به آن برسیم.

دیدگاه‌ها