کد خبر : 1975708 | 06 آبان 1402 ساعت 02:51 | 19.7K بازدید | 39 دیدگاه

برنامه پرسپولیسی‌های ملوان برای اولین شکست یحیی

سرمربی و دو دستیار او در کادر فنی ملوان سابقه حضور در پرسپولیس را دارند و چهره‌های ویژه نبرد عصر شنبه انزلی به حساب می‌آیند.

برنامه پرسپولیسی‌های ملوان برای اولین شکست یحیی

به گزارش "ورزش سه"، عصر یکشنبه در حالی پرسپولیس در انزلی مقابل ملوان قرار خواهد گرفت که سرمربی تیم میزبان و دو دستیار او در کادر فنی قوی سپید انزلی سابقه حضور در پرسپولیس را دارند.
مهدی تارتار که در فصول گذشته بارها به عنوان سرمربی راه آهن، ذوب آهن، گهر دورود، پارس جم و... روبروی پرسپولیس قرار گرفته اما او علیرضا محمد و محمد نوری را هم به عنوان دستیار کنار خود می‌بیند. محمد و نوری چند فصل کنار هم در پرسپولیس بازی کردند و ارتباط خوبی هم با مهدی تارتار دارند. تارتار فصل قبل در کادر فنی ذوب آهن، محمد نوری را کنار خود داشت اما امسال در ملوان علیرضا محمد را هم به کادر خود اضافه کرد که سابقه مربیگری در تیم‌های پایه پرسپولیس را دارد.

1945108

حضور این سه مربی پرسپولیسی مقابل تیمی که سال‌ها برای آن بازی کردند از نگاه پرسپولیسی‌ها جذاب خواهد بود اما غیر از تارتار که با یحیی و افشین پیروانی همبازی بوده، در غیاب کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس کسی نیست که قبلا با محمد و نوری در این تیم همبازی بوده باشد. البته سیدجلال حسینی هم که جزء کادر فنی پرسپولیس است و در انزلی روی نیمکت نمی‌نشیند در مقطع اول حضورش در پرسپولیس با محمد نوری همبازی بوده است.
مربیان ملوان عصر جمعه قید تماشای بازی استقلال و آلومینیویم اراک را زدند تا ضمن تماشای بازی‌های اخیر پرسپولیس حریف عصر یکشنبه‌شان را تماشا کنند. آنها دنبال اولین شکست یحیی گل‌محمدی و تیمش در انزلی هستند و به زعم خود قابلیت انجام این کار بزرگ را هم دارند.

دیدگاه‌ها