کد خبر : 1975723 | 06 آبان 1402 ساعت 00:28 | 20.8K بازدید | 37 دیدگاه

نکو و ارتش آبی، رابطه برد - برد (عکس)

سرمربی استقلال پس از برد شیرین مقابل آلومینیوم از هواداران تیمش تقدیر ویژه کرد.

نکو و ارتش آبی، رابطه برد - برد (عکس)

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام موفق شد ششمین برد این فصل خود را در دیدار این هفته خود در ورزشگاه آزادی به دست بیاورد. آبی‌ها با تک‌گل آرمان رمضانی روی پاس سعید مهری توانستند شاگردان مجتبی حسینی را شکست بدهند، در حالی که نزدیک به ۲۰ دقیقه را ۱۰ نفره سپری کردند.

جواد نکونام سرمربی آبی‌ها که محبوبیت خاصی در بین هواداران استقلال دارد، پس از پایان مسابقه به سمت تمامی تماشاگران تیمش رفت و از حضورشان تشکر کرد. او در ابتدا به سمت جایگاه بانوان و ضلع غربی استادیوم رفت و سپس با کف زدن برای هواداران روبه‌روی جایگاه ویژه از حمایت ۱۰۰ دقیقه‌ای‌شان از نام استقلال تقدیر کرد.

1945818

نکونام که به تازگی قراردادش را برای دومین بار از ابتدای فصل کم کرده تا باری از روی مشکلات تیمش بردارد اما در کنفرانس خبری بر افروخته و ناراضی از قضاوت سید رضا مهدوی علیه او و تصمیماتش موضع گرفت تا از منافع تیمش حمایت کند و نشان دهد بیرون از زمین هم یک رهبر واقعی برای تیمش است.

او باید تیمش را در دیدار بعدی مقابل شمس آذر در قزوین هدایت کند و امیدوار است تا در این هفته دیگر رقبا امتیاز از دست بدهند تا با انرژی و‌ تمرکز بیشتری برای این دیدار تیمش را مهیا کند.

دیدگاه‌ها