کد خبر : 1975724 | 06 آبان 1402 ساعت 00:34 | 20.6K بازدید | 4 دیدگاه

اشکش: چادرملو برای ما خوش یمن است

کنایه به سرمربی حریف: برایم مهم نیست!

ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از دیدار برابر چادرملو به سرمربی این تیم کنایه زد.

کنایه به سرمربی حریف: برایم مهم نیست!

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که هنوز حوادث پس از این مسابقه و اتفاقاتی که منجر به حضور همه بازیکنان چادرملو در پاسگاه مشرف به استادیوم بهنام محمدی به پایان نرسیده، ابراهیم اشکش در نشست مطبوعاتی پس از تعریف و تمجید از تیم خودش، مربی حریف را متهم کرد که از خسته نباشید او استقبال نکرده است و همین موضوع باعث به وجود آمدن حواشی بعدی شد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در ابتدا گفت: بازی بسیار خوب و پُر برخوردی را شاهد بودیم که ۵ گل داشت؛ از این بابت به هواداران دو تیم خسته نباشید می‌گویم. این برد را به هواداران عزیز و شریف مسجد سلیمان تقدیم می‌کنم. به نظرم این اتحاد روی سکوها بیشترین تاثیر را روی پیروزی ما داشت. انشالله این حمایت روز به روز بیشتر شود؛ جو واقعی استادیوم مسجد سلیمان را من امروز تجربه کردم و از این بابت به هواداران خسته نباشید می‌گویم.

اشکش در پاسخ به این سوال که چطور شد تیم شما جلو بود اما بازی به تساوی کشیده شد و در نهایت مجددا موفق به زدن گل برتری شدید گفت: ما امروز سه گل به تیم خوب چادرملو زدیم؛ ۳/۴ موقعیت هم از دست دادیم. نکته جالب این است که در اردوی پیش فصل هم به این تیم سه گل زده بودیم اما امروز در بحث ساختار دفاعی مشکلاتی داشتیم و نباید دو گل دریافت می‌کردیم. اما خوشحالم که بازیکنانم تمریناتی که روی نقاط ضعف تیم چادرملو تمرین کرده بودیم را در زمین پیاده کردند. خوشحالم که دو بار جلو افتادیم و بازی به تساوی کشیده شد اما بازیکنانم پا پس نکشیدند. از این بابت خوشحالم. جایگاه نفت مسجد سلیمان قطعا از این بالاتر است؛ همینجا یک خسته نباشید هم به تمام مدیران عزیزمان می‌گویم؛ انتظارم این است که نگاه مثبت‌تری به این تیم داشته باشند. این تیم تیمِ مردم است و هرچقدر بیشتر از این تیم حمایت شود مردم خوشحال خواهند بود.

1940272

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که در پایان مسابقه به سمت نیمکت حریف برای خوش و بش رفته است اما مربی حریف از این موضوع استقبال نکرده است گفت: ما وظیفه داشتیم بعد از پیروزی به تیم حریف خسته نباشید بگوییم اما آن آقا استقبال نکرد و رفت، اصلا برایم مهم نیست.

او با کنایه به سعید اخباری سرمربی حریف گفت: خوشحالیم سه گل پیش فصل را دوباره تکرار کردیم. تیم چادرملو برای ما خوش یمن است ما پارسال این تیم را در یزد و اهواز هم بردیم. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. این تیم لیاقتش است که نتایج بهتری بگیرد و می‌دانم که مدیریت این تیم هم حمایت کافی را از آن‌ها می‌کند.

دیدگاه‌ها