کد خبر : 1975739 | 06 آبان 1402 ساعت 06:17 | 20.2K بازدید | 11 دیدگاه

تمجید ویژه کلوپ از ستاره مصری:

استخوان‌های صلاح هنوز 20 ساله هستند

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول گفت که نقش محمد صلاح تهدیدی بزرگ برای هر رقیبی است، حتی اگر گل نزند.

استخوان‌های صلاح هنوز 20 ساله هستند

به گزارش ورزش سه، صلاح چهل و سومین گل خود در اروپا با لیورپول را در برد 5-1 مقابل تولوز (پنجشنبه) در لیگ اروپا به ثمر رساند که بیشترین تعداد گل زده شده توسط یک بازیکن برای هر یک از باشگاه‌های انگلیسی است. صلاح در این فصل در تمامی رقابت‌ها 9 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده است این بازیکن 31 ساله پنج گل تا 200 گل در دوران حرفه‌ای خود با لیورپول فاصله دارد.

کلوپ توضیح داد که چگونه مهاجم سابق رم از یک وینگر سریع به یک فضاساز هوشمند برای هم تیمی‌هایش تبدیل شد.

کلوپ در خصوص صلاح به خبرنگاران گفت: او بازیکن بسیار سریعی است و می‌تواند از هر بازیکنی جلو بزند. از زمانی که او به اینجا آمد و از روز اول باید کارهای مختلفی انجام می‌داد و خیلی خوب خود را تطبیق داد. صلاح بازیساز است و شاید او بیشتر از بابی (فیرمینو) در راه اندازی حملات موثر بود شما به بازیکنانی (مثل او) در محوطه جریمه نیاز دارید.

1915309

وی افزود: اکنون کمی متفاوت است، به خصوص وقتی داروین (نونز) بازی می‌کند. ما یک بازیکن سریع دیگر در آنجا داریم و او به اندازه کافی باهوش است که با همه این چیزهای مختلف سازگار شود.

کلوپ اضافه کرد: "من فکر می‌کنم اگر او را بررسی کنیم، اکثر استخوان‌های بدن او احتمالاً 19 یا 20 ساله هستند، زیرا او خود را در شرایط خوبی نگه می‌دارد. او فضاها را خیلی بهتر از هر کسی درک می‌کند و می‌داند که بازیکنان چگونه با این فضاها تعامل دارند. حتی اگر او نتواند گلزنی کند، باز هم می‌تواند برای هر تیمی یک تهدید باشد و این واقعا مهم است.

دیدگاه‌ها