کد خبر : 1975750 | 06 آبان 1402 ساعت 07:40 | 16.8K بازدید | 44 دیدگاه

مهدوی متخصص ۱۰ نفره کردن تیم‌های نکو

تصمیمات داور کرمانی دیدار استقلال و آلومینیوم باعث شکایت رسمی باشگاه استقلال شد.

مهدوی متخصص ۱۰ نفره کردن تیم‌های نکو

به گزارش ورزش سه، اخراج بحث برانگیز محمد حسین مرادمند و کارت زرد دوم سید رضا مهدوی به او باعث شد تا جواد نکونام دقایق پراسترسی را در دیدار تیمش مقابل آلومینیوم سپری کند و البته در پایان استقلال توانست ششمین برد فصل خود را به دست بیاورد و هجده امتیازی شود.

این البته دومین باری بود که سید رضا مهدوی چنین شوکی را به تیم‌ تحت هدایت نکونام وارد می‌کند، چهار فصل قبل و در دیدار فولاد و ماشین‌سازی در ورزشگاه فولاد آره‌نا چنین لحظاتی را او و کادر فنی تیمش تجربه کرده بودند.

1945909

در دیدار فولاد و ماشین‌سازی، شهاب گردان در فاصله کمتر از یک دقیقه دو کارت زرد از سید رضا مهدوی دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد. نکته این بود که نکونام هر پنج تعویض‌اش را انجام داده بود و گزینه ورود یک دروازه‌بان جدید به داخل زمین غیر قابل دسترس بود؛ بنابراین شیمبا از میانه میدان به سمت نیمکت تیمش رفت و داوطلب شد تا با توجه این‌که یکی از بلندقامت‌ترین بازیکنان تیمش بود پیراهن دروازه‌بانی را به تن کند.
 
احسان مرادیان دروازه‌بان ذخیره فولاد پیش از ورود پریرا به دروازه، در راهنمایی شیمبا سنگ تمام گذاشت؛ البته در زمان حضور شیمبا در درون دروازه خطری دروازه فولاد را تهدید نکرد اما جواد نکونام دقایق پر استرسی را تا سوت پایان بازی سپری کرد.

1945910
1945911
1945908

دیدگاه‌ها