کد خبر : 1975755 | 06 آبان 1402 ساعت 01:59 | 26.5K بازدید | 10 دیدگاه

ژسوس: مندی الاهلی را از شکست سنگین نجات داد!

خورخه ژسوس سرمربی الهلال تایید کرد که تیمش در جریان بازی الاهلی بازی فوق العاده‌ای انجام داد و گفت من به فوتبال عربستان برای این نوع تقابل تبریک می‌گویم.

ژسوس: مندی الاهلی را از شکست سنگین نجات داد!

به گزارش ورزش سه، الهلال شب گذشته در یازدهمین هفته رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان مقابل میهمان خود الاهلی با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

ژسوس پس از بازی به خبرنگاران گفت: "باشگاه‌های بزرگ همیشه به بازی‌های تحت فشار عادت کرده‌اند و بازیکنان ما به انجام بازی‌های متوالی عادت دارند. ما هر مسابقه را بر اساس هر رقیب برنامه ریزی می‌کنیم و بین بازیکنان چرخش ایجاد می‌کنیم. در دیدار امروز شاهد حضور میشل، یاسر الشهرانی و بونو بودیم، برخلاف آنچه در بازی قبلی رخ داد.

وی افزود: در 11 بازی اولم با این تیم در این فصل، 9 برد و دو تساوی کسب کردم و اتفاقاً در اولین دوره حضورم با الهلال هم همین آمار بود.

ژسوس پرتغالی با اشاره به اینکه مشخص نکرد چه کسی در جریان بازی ضربه پنالتی را برای این تیم خواهد زد، خاطرنشان کرد که سالم الدوسری به میتروویچ پنالتی را داد و به او این فرصت را داد تا به او کمک کند تا برای کسب عنوان بهترین گلزن رقابت کند. بازیکنان من برای زدن ضربات پنالتی در مسابقات آماده‌اند مانند سالم، میتروویچ و نیمار قبل از مصدومیت.

1945919

وی افزود: بازی مالکوم با الاهلی شاید بهترین بازی او از زمان آمدنش به الهلال باشد و او یک بازیکن تاکتیکی درجه یک است. تیم پیشرفت تاکتیکی نشان داده و ما در بخش دفاع ایمن‌تر و مستحکم‌تر شده‌ایم.

ژسوس گفت ترجیح می‌دهد که تغییرات زیادی در تیم ایجاد نکند، به خصوص اگر تیم راه درستی را طی کند و خاطرنشان کرد که او به تمام بازیکنانش اعتماد کامل دارد.

سرمربی الهلال ضمن تمجید از مندی دروازه‌بان الاهلی، او را بهترین بازیکن این دیدار توصیف کرد و افزود: اگر سیوها و درخشش او نبود، شاید با گل‌های بیشتری بازی را می‌بردیم.

دیدگاه‌ها