کد خبر : 1975760 | 06 آبان 1402 ساعت 08:46 | 17.3K بازدید | 17 دیدگاه

با بازیکنان جوان و مستعد تیم را تقویت می‌کنیم

اکبر محمدی در کرمان به تنظیمات کارخانه برگشت!

سرمربی مس کرمان پس از پیروزی این تیم برابر استقلال ملاثانی در کرمان شکستن طلسم پیروزی این تیم در زمین خود را بسیار مهم و حیاتی دانست.

اکبر محمدی در کرمان به تنظیمات کارخانه برگشت!

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی در دومین حضور خود روی نیمکت مس کرمان توانست با کسب سه امتیاز مقابل استقلال ملاثانی دومین برد متوالی را با نارنجی‌پوشان کسب کند.

محمدی بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال ملاثانی گفت: مهمترین مسئله برای ما در این بازی شکستن طلسم پیروزی بود و خیلی خوشحالم که با همت اعضای تیم این مهم به دست آمد و این کار بسیار سختی بود که در این بازی حاصل شد.

وی افزود: تیم ملاثانی یک تیم بسیار سختکوش و جنگنده بود و رکوردار گل نخوردن در لیگ محسوب می‌شد و پیروزی برابر این تیم اتفاق بسیار مثبتی برای تیم مس کرمان محسوب می‌شد. خوشبختانه با وجود پیروزی هفته قبل و امتداد آن در این هفته تیم از نظر روحی و روانی در شرایط مطلوبی قرار داد و فعل خواستن را به خوبی صرف کرده است اما مسئله مهم این نکته است که ما این برد را فراموش کنیم و تمرکز خود را معطوف به بازی هفته آینده برابر شهرداری آستارا نمائیم.

1945256

محمدی که در امر استعدادیابی و توجه به بازیکنان جوان تجربیات زیادی دارد، وقتی با سوالی درباره تقویت مس کرمان مواجه شد، از استعدادیابی در تیم های پایه این باشگاه صحبت کرد: همکاران بسیار خوبی در باشگاه مس کرمان دارم که روی تیم‌های پایه و مس نوین در حال فعالیت هستند و با کمک آن ها، بازیکنان مستعد و شایسته را برای تقویت تیم جذب و استفاده خواهیم کرد.

سرمربی مس کرمان با دعوت از هواداران تیم برای حضور هرچه بیشتر در ورزشگاه افزود: امیدوارم که نتایج خوب تیم مس کرمان در هفته های آتی نیز ادامه داشته باشد تا هواداران مس کرمان نیز حضوری هرچه پرشورتر در استادیوم در جهت حمایت از تیم داشته باشند.

وی در پایان با ابراز رضایت از تیم داوری در این بازی گفت: خوشبختانه هر دو تیم به فکر اجرای یک فوتبال خوب بودند و همین به داور مسابقه در جهت قضاوت کمک زیادی کرد.

دیدگاه‌ها