کد خبر : 1977628 | 14 آبان 1402 ساعت 04:59 | 9.1K بازدید | 22 دیدگاه

مس کرمان به روزهای اوج برمی‌‎گردد؟

ماموریت دشوار اکبر محمدی در بازگشت به نیمکت

اکبر محمدی در بازگشت به نیمکت مربیگری کار دشواری برای بازگرداندن مس کرمان به دوران اوج خود دارد.

ماموریت دشوار اکبر محمدی در بازگشت به نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی پوشان فوتبال کرمان که شروع بسیار بدی در لیگ دسته اول داشتند، با تغییراتی که روی نیمکت خود دادند اوضاع و احوال بهتری پیدا کرده‌اند، اما آنها برای بازگشت به دوران خوب راهی دشوار و طولانی پیش رو دارند.

حضور اکبر محمدی بعد از چند سال کار مدیریتی در فوتبال روی نیمکت مس کرمان به عنوان سرمربی یک شوک مثبت را در این تیم ایجاد کرد و باعث شد دو برد پیاپی برای نارنجی پوشان به دست بیاید. مس کرمان اما در هفته دهم لیگ دسته اول در آستارا با بدشانسی بازنده شد تا کار سخت محمدی و همکارانش بیشتر به چشم بیاید.

اکبر محمدی حالا هدایت تیمی را در اختیار گرفته که در لیست بازیکنان آن خبری از ستاره‌های نامدار نیست؛ بازیکنان مطرحی که مسی‌ها در ابتدای فصل به خدمت گرفتند به خاطر مشکلات مربوط به سقف بودجه یکی یکی جدا شدند و حالا در بسیاری از پست‌ها کمبود بازیکن به طور واضح احساس می‌شود.

1949690

از سوی دیگر محمدی تیمی را در اختیار گرفته که روی بسته شدن نفراتش هیچ دخل و تصرفی نداشته و با این وجود توانسته از سه بازی گذشته دو برد به دست بیاورد و مس را از پایین جدول دور کند.

نماینده سابق ایران در آسیا که این روزها در لیگ یک حضور دارد، حالا برای آنکه شرایط بهتری پیدا کند، باید تا نیم فصل رقابت‌ها کارش را جلو ببرد تا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اکبر محمدی بتواند برخی نفرات مد نظرش را به تیم اضافه کند و شرایط بهتری را برای این تیم رقم بزند.

کادرفنی جدید مس کرمان این روزها با انگیزه و تلاش زیاد کار خود را در تمرینات پیش می‌برند و امیدوار به کسب نتایج مطلوب تا نیم فصل هستند. اتفاقی که می‌تواند شرایط مس را بهبود ببخشد و باعث شود آنها در نیم فصل دوم با قدرت بیشتری در میادین حاضر شوند.

دیدگاه‌ها