کد خبر : 1975815 | 06 آبان 1402 ساعت 12:58 | 84.4K بازدید | 101 دیدگاه

رونالدو یا مسی: اسطوره بوکس دنیا انتخاب کرد

تایسون فیوری، اسطوره بوکس دنیا، معتقد است که کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

رونالدو یا مسی: اسطوره بوکس دنیا انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، فیوری برای حضور در مسابقات قهرمانی راهی ریاض شده است و شب گذشته در مراسمی که در آستانه دیدارش با فرانسیس انگانو داشت با کریستیانو رونالدو دیدار کرد.

او متولد شهر منچستر است، همان شهری که رونالدو در سال 2003 به آن نقل مکان کرد و در همین شهر بود که توانست نامش را به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال بر سر زبان‌ها بیندازد و به ستاره‌ای بی چون و چرا تبدیل شود.

این بوکسور معروف هم طرفدار متعصب و قدیمی منچستریونایتد است و پیش از این بارها برای تماشای دیدارهای این تیم از نزدیک در ورزشگاه الدترافورد حضور پیدا کرده است. 

1945993

بسیاری از نزدیکان فیوری از علاقه او به این ستاره پرتغالی خبر دارند و به همین دلیل شاید بسیاری از این که رونالدو از نظر او بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال است متعجب نشدند و از این موضوع خبر داشتند.

این قهرمان شکست ناپذیر بوکس سنگین وزن دنیا در دیدار با رونالدو به او گفت: «کریستیانو، تو بزرگترین فوتبالیستی هستی که در تاریخ وجود داشته است و من واقعا به این موضوع اعتقاد دارم.»

این اظهارات باعث خوشحالی رونالدو شد که با لبخندی بر روی لبش پاسخ داد: «از تو بسیار ممنونم.»

تصاویر این دو اسطوره فوتبال و بوکس در کنار هم در این مراسم و شوخی رونالدو با او زمانی که مشتی به سمتش پرتاب کرد، توجه بسیاری از طرفداران آنها را جلب کرده است. 

دیدگاه‌ها