کد خبر : 1975859 | 06 آبان 1402 ساعت 16:30 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

زنان ایران - زنان چین تایپه؛

راند دوم: راهی جز پیروزی وجود ندارد

دومین دیدار تیم ملی زنان در مرحله دوم انتخابی المپیک فردا برگزار می‌شود.

راند دوم: راهی جز پیروزی وجود ندارد

به گزارش “ورزش سه”، ظهر فردا از ساعت ۱۳:۴۰ دومین دیدار تیم ملی زنان در مرحله دوم انتخابی المپیک پاریس برگزار خواهد شد. شاگردان آزمون فردا درحالی به مصاف چین تایپه خواهند رفت که برای زنده ماندن شانس صعود به دور بعدی رقابت‌ها، راهی جز پیروزی در این دیدار ندارند.

درحالی که تیم ملی زنان کشورمان در مرحله دوم این رقابت‌ها با تیم‌های چین تایپه، فیلیپین و استرالیا هم‌گروه است؛ در نخستین دیدار، مصاف با استرالیا را با دو گل به این کشور واگذار کردیم. با این شرایط صعود استرالیا از گروه A قطعی به نظر می‌رسد و تنها شانس باقی‌مانده برای صعود ایران، صعود به عنوان بهترین تیم دوم، از مجموع دو گروه است؛ پس برای رسیدن به این مهم، گزینه‌ای غیر از پیروزی در دو بازی آتی مقابل چین تایپه و فیلیپین برای ایران وجود نخواهد داشت.

1946098

تیم ملی زنان ایران درحالی ظهر فردا به مصاف چین تایپه خواهد رفت که پیش از این هم چهار بار با این تیم تقابل داشته و حاصل این چهار تقابل، سه پیروزی برای چین تایپه و تنها یک پیروزی برای ایران بوده است. درخالی که تیم ملی زنان ما هم‌اکنون جایگاه 62 جهان و 12 آسیا را در جمع برترین‌ها در اختیار دارد؛ چین تایپه در رنکینگ 38 جهان و ششم آسیا ایستاده است.

چین تایپه در نخستین بازی خود در این مرحله، چهارشنبه صبح با نتیجه 4 بر 1 مغلوب فیلیپین شد و در صورت تساوی و یا شکست برابر ایران، قطعا از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت.

دیدگاه‌ها