کد خبر : 1975881 | 06 آبان 1402 ساعت 17:24 | 27.1K بازدید | 9 دیدگاه

اخراج عجیب: بایرن ۱۰ نفره شروع کرد! (عکس)

یوشوا کیمیش، هافبک بایرن مونیخ در دقیقه ۴ بازی مقابل دارمشتات، با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

اخراج عجیب: بایرن ۱۰ نفره شروع کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته نهم مسابقات بوندسلیگا، برابر دارمشتات قرار گرفت. از نکات قابل توجه این بازی، بازگشت مانوئل نویر، پس از ماه‌ها به ترکیب باواریایی‌ها بود.

بایرن می‌تواند با برد در بازی امروز، به صدر برود و تا بازی فردای بایر لورکوزن مقابل فرایبورگ صبر کند. اما اتفاقی که در دقیقه ۴ این بازی رخ داد، مانع بزرگی برای کسب سه امتیاز توسط بایرن ایجاد کرد.

ماروین مهلم، هافبک هجومی تیم مهمان، در یک حرکت، کیمیش را جا گذاشت و در آستانه ورود به محوطه جریمه بایرن و حتی گلزنی بود اما هافبک آلمانی بایرن ابتدا لباس او را کشید و سپس با حرکت دست تعادل او را در لبه محوطه جریمه بر هم زد.

1946138

داور بلافاصله به دلیل جلوگیری از خلق موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی، کیمیش را با کارت قرمز جریمه کرد و بدین ترتیب بایرن مونیخ باید حدود ۹۰ دقیقه با یک یار کمتر بازی کند.

1946139

این برای مانوئل نویر بدشانسی بزرگتری هم هست زیرا می‌تواند بر روی بازگشتش تاثیر بزرگی بگذارد و او اولین بازی پس از مصدومیتش را با نتیجه‌ای غیر از برد آغاز کند.

1946140

یکی دیگر از بدبیاری‌های توماس توخل این است که آنها در هفته بعدی بوندسلیگا مهمان بروسیا دورتموند هستند و کیمیش را در آن بازی در اختیار ندارند.

دیدگاه‌ها