کد خبر : 1975896 | 06 آبان 1402 ساعت 18:04 | 17.6K بازدید | 11 دیدگاه

دشمن وینیسیوس بازی‌اش را از نزدیک می‌بیند!

میکل کمپس، سخنگوی جنجالی باشگاه بارسلونا، در ورزشگاه المپیک حضور دارد و ‌ال‌کلاسیکو را از نزدیک خواهد دید.

دشمن وینیسیوس بازی‌اش را از نزدیک می‌بیند!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته، میکل کمپس با انتشار توییتی به وینیسیوس جونیور توهین کرد. هواداران خشمگین رئال مادرید به سرعت به صفحات اجتماعی او هجوم بردند و از او به شدت انتقاد کردند.

او در نهایت مجبور به حذف توییتش شد اما دیگر چیزی نگفت و عذرخواهی نکرد. باشگاه بارسلونا هم در ابتدا واکنش خاصی نشان نداد و همین باعث شد فلورنتینو پرز در اعتراض به این اتفاق، سفرش به بارسلونا برای دیدن بازی از نزدیک را کنسل کند.

بازیکنان بارسلونا در مصاحبه‌هایی از وینیسیوس جونیور حمایت کردند و سبک بازی او را یک سبک عادی در فوتبال دانستند. گاوی حتی در حمایت از وینیسیوس، اعتراف کرد که سبک بازی خودش نیز نفرت‌انگیز است و به حدی است که حتی مادرش هم بازی‌های او را تماشا نمی‌کند.

1946173

در ادامه بالاخره باشگاه بارسلونا واکنش نشان داد و کمپس را از حضور در بازی بسکتبال بارسلونا مقابل رئال مادرید محروم کرد. این تصمیم و تنبیه هم با اعتراض همراه بود و بسیاری آن را «بی‌معنی» و «غیرمنطقی» خواندند.

از همان ابتدا گفته شد که این تنبیه فقط مختص به ال‌کلاسیکوی بسکتبال است و حالا مشخص شد که خبرها درست بود. میکل کمپس، در استادیوم المپیک حضور دارد و از نزدیک شاهد ال‌کلاسیکوی امروز است.

دیدگاه‌ها