کد خبر : 1975921 | 06 آبان 1402 ساعت 19:27 | 19.3K بازدید | 43 دیدگاه

بایرن ۸-۰ دارمشتات: سریع و خشن، هشت گل و سه اخراج

بایرن مونیخ در یک دیدار جذاب توانست با نتیجه پرگل ۸-۰ بر دارمشتات نگون‌بخت غلبه کند و موقتا به صدر جدول برود.

بایرن ۸-۰ دارمشتات: سریع و خشن، هشت گل و سه اخراج

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با هدف کسب سه امتیاز و رفتن به صدر جدول مقابل دارمشتات صف‌آرایی کرد. بایرن تا قبل از این بازی با ۲۰ امتیاز در رده دوم و دارمشتات در رده چهاردهم قرار داشت.

ویدئو: 314902

در دقیقه ۴ کار برای بایرن سخت شد. ملهم، بازیکن دارمشتات، در آستانه ورود به محوطه جریمه بود که یوشوا کیمیش او را سرنگون کرد و داور با کارت قرمز او را زمین اخراج کرد.

1946260

بایرن پس از این اخراج کمی با احتیاط بازی کرد‌. در دقیقه ۲۱ تعادل کنراد لایمر توسط جاسولا، دفاع دارمشتات بر هم خورد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. او پس از بازبینی مجدد صحنه، پنالتی را به ضربه آزاد تغییر داد و بازیکن دارمشتات را از زمین بازی اخراج کرد. ضربه آزاد هم ثمری نداشت و بازی صفر-صفر ماند.

1946259

در دقیقه ۴۱، ماگلیسا، دیگر بازیکن دارمشتات، با خطا روی هری کین او را بر زمین انداخت و موقعیت صددرصد گلزنی را از او گرفت. داور این بازیکن را هم اخراج کرد. این ضربه آزاد هم به دیوار دفاعی خورد و موقعیت از دست رفت.

1946261

نیمه اول بازی با نتیجه صفر-صفر تمام شد.

نیمه دوم به شکل کاملا متفاوتی آغاز شد. در دقیقه ۵۱ بایرن موفق شد به گل برسد. سانتر عالی مزورعی و ضربه سر شیرجه‌ای هری کین، قفل دروازه مهمان را باز کرد.

1946263

۵ دقیقه بعد لایمر در محوطه جریمه با یک پاس عرضی، لروی سانه را در مقابل دروازه صاحب توپ کرد و سانه با یک بغل پای ساده بازی را دو بر صفر کرد.

1946264

در دقیقه ۶۰ اختلاف دو تیم به سه گل رسید. هری کین از روی یک ضربه کاشته، توپ را به موسیالا در پشت محوطه جریمه پاس داد و او با ضربه‌ای زیبا دروازه را برای بار سوم باز کرد.

1946275

۴ دقیقه بعد گل چهارم بایرن هم از راه رسید. این بار لروی سانه برای بار دوم. کومان، سانه را پشت محوطه جریمه دید و توپ را به او سپرد. سانه هم با یک شوت محکم و مهارنشدنی از همان پشت محوطه بازی چهار بر صفر کرد.

1946274

دقیقه ۶۹ بازیکنان دارمشتات برای ضدحمله جلو کشیده بودند که حداقل شدت باخت را کم کنند اما همین جلو کشیدن باعث شد گل پنجم را هم بخورند. توپ لو رفت و مولر آن را برای کین در وسط زمین فرستاد. کین از جلو آمدن دروازه‌بان دارمشتات استفاده کرد و از وسط زمین اقدام به شوتزنی کرد. دروازه‌بان دارمشتات هر کاری کرد به توپ نرسید و بازی پنج بر صفر شد.

1946273
1946272

مزروعی در دقیقه ۷۱ پاس گل دومش را در این بازی ثبت کرد. سانتر زیبای او از سمت راست به داخل محوطه جریمه، به مولر رسید و او بدون معطلی ضربه‌اش را روانه دروازه کرد و گل ششم را به ثمر رساند.

1946266

در دقیقه ۷۶ موسیالا هم دبل کرد و از حیث تعداد گل در این بازی به سانه رسید. این بازیکن جوان از پشت محوطه جریمه یک، یک‌ و دوی زیبا را با مولر آغاز کرد و پاس آخر در درون محوطه به خودش رسید. بلافاصله شوتزنی کرد و توپ برای بار هفتم به تور دروازه چسبید.

1946271

در ادامه بایرن همچنان قصد خلق موقعیت و گلزنی داشت، فشارهای آنان در دقیقه ۸۸ به نتیجه رسید. لروی سانه در نزدیکی وسط زمین صاحب توپ شد. به حرکت خود تا پشت محوطه حریف ادامه داد و در این راه دو نفر را از پیش رو برداشت و با یک پاس زمینی زیبا توپ را در محوطه جریمه به کین رساند. کین هم با ضربه‌ای حساب‌شده گل هشتم را زد و هتریکش را کامل کرد.

1946265

بازی با نتیجه هشت بر صفر به سود بایرن مونیخ به پایان رسید و آنها موقتا به صدر جدول صعود کردند و باید منتظر بازی فردای بایر لورکوزن باشند.

دیدگاه‌ها