کد خبر : 1975935 | 06 آبان 1402 ساعت 20:31 | 10.1K بازدید | 16 دیدگاه

توماس توخل: کین هیچوقت تکراری نمی‌شود

توماس توخل پس از پیروزی پرگل مقابل دارمشتات در آلیانز آرنا، درباره سبک بازی تیمش در این دیدار، بازگشت نویر و درخشش هری کین صحبت کرد.

توماس توخل: کین هیچوقت تکراری نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در نیمه اول بازی مقابل دارمشتات موفق به گلزنی نشد اما در یک نیمه دوم آتشین، هشت بار گلزنی کرد و مقتدرانه از سد دارمشتات گذشت.
توماس توخل پس از بازی در نشست خبری نظراتش را ارائه داد

جریان بازی؟
نیمه اول دیوانه‌کننده بود. ما مقابل یک حریف بسیار خوب قرار گرفتیم و البته که ما خیلی زود ۱۰ نفره شدیم. در انتقال توپ به حمله مشکل داشتیم زیرا کیمیش را از دست داده بودیم. سپس حریف هم ده نفره شد و کار ما آسان‌تر. کمی که خودمان را پیدا کردیم آنها ۹ نفره شدند و وضعیت برای ما بهتر شد. البته بازیکنان در ابتدای این وضعیت گیج بودند که وقت استراحت به ما کمک کرد تا شرایط را بسنجیم و بهتر بازی کنیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و در نیمه دوم گل‌های زیادی به ثمر رساندیم. در مجموع ما مستحق برد بودیم و خوشحالم. به راه‌مان در این لیگ سخت ادامه خواهیم داد.

1946340

بازگشت نویر؟
مانوئل همیشه چند قدم از بقیه جلوتر است و زودتر فکر می‌کند. ما می‌توانیم این را در تمرین ببینیم. روشی که او هم تیمی‌هایش را در زمین هدایت می‌کند عالی است. او با هر موقعیتی سازگار می‌شود، می‌داند که چه زمانی باید چیزی را تغییر دهیم و همیشه واکنش نشان می‌دهد. این همان چیزی است که همیشه وقتی به مشکل می‌خوریم نیاز داریم. وقتی یک یار کمتر داشتیم تاثیر نویر در مدیریت بازی شگفت‌انگیز بود. او خیلی خوب بازی کرد و در نیمه اول یک سیو بزرگ هم انجام داد. کلین شیت برای ما بسیار مهم بود.

درخشش هری کین؟
قبلا هم گفته بودم او نیازی به تعریف ندارد. بعضی اوقات حتی نیازی نیست که به او بگویم چکار کند. کارش را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد و همه ما را شگفت‌زده می‌کند. او هیچوقت تکراری نمی‌شود.

1946337

غیبت کیمیش مقابل دورتموند؟
من هنوز به این موضوع فکر نکرده‌ام، زیرا ما یک بازی جام حذفی هم در این هفته داریم. بدیهی است که خیلی ناراحت‌کننده است زیرا او یکی از بازیکنان کلیدی ما است. او کسی است که با تمام وجودش می‌خواهد در بازی‌ مهمی مانند دورتموند حضور داشته باشد تا تفاوت ایجاد کند. ما باید راه حلی پیدا کنیم، اما ابتدا باید در جام حذفی به دور بعد صعود کنیم. بعد از آن به این موضوع فکر می‌کنیم.

دیدگاه‌ها