کد خبر : 1975946 | 06 آبان 1402 ساعت 21:00 | 5.2K بازدید | 2 دیدگاه

آذرباد: بازی با استقلال هم خوب بودیم

کاپیتان مس رفسنجان معتقد است در چهار بازی متوالی ازجمله دیدار با استقلال نمایش خوبی داشتند.

آذرباد: بازی با استقلال هم خوب بودیم

به گزارش "ورزش سه"، محسن آذرباد پس از دیدار پیکان و مس رفسنجان عنوان کرد: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این مسابقه بیرون از خانه را به دست آوردیم و مزد زحمات و تلاش در چند وقت اخیر را گرفتیم. خوشبختانه برنده شدیم و با برد زمین را ترک کردیم.

او یادآور شد: در ابتدای فصل تغییرات مدیریتی، کادر فنی و بازیکن در تیم داشتیم ولی پس از بازی با آلومینیوم شرایط ما خیلی بهتر شد و در دیدار با استقلال هم نمایش خوبی ارائه دادیم، اما روند خیلی خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم امتیازهای لازم را به دست بیاوریم.

کاپیتان مس رفسنجان درباره تغییر نظر تماشاگران‌شان نسبت به ابتدای فصل برای این تیم گفت: تماشاگران خیلی خوبی داریم و در این سال‌ها همیشه نشان دادند پشت تیم هستند. یک سری شیطنت‌ها از سوی برخی تماشاگران در دیدار مقابل شمس آذر اتفاق افتاد که فکر نمی‌کنم از سوی هواداران مس رفسنجان بود و به نظرم توسط تماشاگرنماها آن مسائل ر خ داد ولی صبرشان نتیجه داد.

آذرباد درباره شرایط مالی باشگاه مس رفسنجان اظهار کرد: تا حدودی حل شده ولی مشکلات هست و مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا مشکلات حل شود. مطمئن باشید اگر مشکلات برطرف شوند، این تیم بار فنی خوب و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

دیدگاه‌ها