کد خبر : 1975952 | 06 آبان 1402 ساعت 21:17 | 49.6K بازدید | 47 دیدگاه

از ما کم کنند، به شما نمی‌دهند؛

ورود باقری به ماجرای کنعانی: مقایسه ممنوع!

هافبک مس رفسنجان تاکید کرد نباید ورزشکاران سایر رشته‌ها خودشان را با فوتبالیست‌ها مقایسه کنند.

ورود باقری به ماجرای کنعانی: مقایسه ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری پس از برتری مس رفسنجان مقابل پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خدا را شکر تیم به شرایط ایده‌آل می‌رسد و هماهنگی خوبی پیدا کرده‌ایم و روز به روز  فوتبال بهتری به نمایش می‌گذاریم که حالا با نتیجه همراه شده است. این قول را به هواداران رفسنجان داده بودیم که می‌تواند بهتر از پارسال کار کند و حالا هم می بینید به هدفمان نزدیک می‌شویم.

او درباره وجود مشکلات مالی در باشگاه مس رفسنجان که از ابتدای فصل وجود داشته است، ابراز کرد: والله نه؛ احساس می‌کنم مسئولان رفسنجان امسال یک مقدار بی خیال شدند و این تیم را رها کردند. نسبت به پارسال غیر از بحث پرداخت نشدن درصد قراردادها، از نظر ساختاری هم خیلی عقب‌تر هستیم.

ویدئو: 314919

هافبک مس رفسنجان اضافه کرد: باید به این تیم بیشتر رسیدگی شود؛ واقعا حیف است چون از نظر بازیکن و کادر فنی خیلی قوی هستیم. یک مقدار به ما توجه شود تا کارهای بزرگی انجام بدهیم.

باقری یادآور شد: ما اهداف بزرگی داریم و می‌خواهیم بهتر از رتبه پنجم جدول ظاهر شویم ولی نیاز به توجه بیشتر داریم. نیاز به این داریم که مسئولان رفسنجان به ما کمک کنند و خواسته‌های خود را بالا ببرند و حمایت کنند. ما از نظر فنی و بازیکن این قابلیت را داریم؛ به شرطی که بخواهد.

او درباره گلزنی شیمبا ابراز کرد: فکر می‌کنم در 40 سالگی بیشتر از همه ما آماده است و دوندگی دارد.

1946375

هافبک مس رفسنجان درباره بحث به وجود آمده پیرامون محمدحسین کنعانی‌زادگان اظهار کرد: من یک خواهشی از جامعه ورزش دارم. پارسال یک هجمه‌ای برای فوتبالیست‌ها به وجود آوردند که انقدر خرج شده است. الان می‌بینیم خیلی از فوتبالیست‌ها خانه نشین شدند و قرارداد ما نیز نسبت به تورم کمتر است.

باقری یادآور شد: وقتی برای فوتبالیست‌ها سقف قرارداد گذاشتند و مبالغ ما کم شده، به سایر رشته‌های ورزشی بیشتر توجه شد؟ خواهشا سایر رشته‌ها خودشان را فوتبال مقایسه نکنند. در اینکه زحمت می کشند و افتخارآفرینی می کنند، شکی وجود ندارد و حق خودشان را می‌خواهند، اما اینکه فشار را روی فوتبال و فوتبالیست ها می‌گذارند، درست نیست.

او تاکید کرد: در این مملکت اگر از یک جایی بزنند، به جای دیگر اضافه نمی‌شود. الان از کنار فوتبالیست ها خیلی از خانواده ها نان می‌خورند. خواهشا این داستان را تمام کنید ولی ما هم قبول داریم که خیلی از ورزشکاران به حق خودشان نمی رسند. ما هم دوست داریم حمایت کنیم تا سیر ورزشکاران نیز به حق خودشان برسند، اما اینکه خودشان را با فوتبالیست‌ها مقایسه می کنند، موجب می شود تا از ما کم شود ولی به شما اضافه نمی‌شود!

دیدگاه‌ها