کد خبر : 1975960 | 06 آبان 1402 ساعت 21:39 | 76.4K بازدید | 71 دیدگاه

حرکت زشت بارسایی‌ها علیه ستاره رئال!

در جریان ال‌کلاسیکوی امشب در ورزشگاه مونت خوئیک، وینیسوس جونیور، وینگر رئال مادرید بار دیگر هدف حملات تند نژادپرستانه قرار گرفت.

حرکت زشت بارسایی‌ها علیه ستاره رئال!

به گزارش "ورزش سه"، امشب در هفته یازدهم لالیگا، در حساس‌ترین مسابقه، بارسلونا میزبان رئال مادرید بود که بازی با نتیجه 2-1 به سود رئال مادرید به اتمام رسید تا هوداران بارسلونا با ناامیدی ورزشگاه را ترک کنند. یکی از حواشی این مسابقه، توهین نژادی این هواداران به وینیسیوس بود.  
هواداران بارسا او را بارها در جریان بازی  "میمون" خطاب کردند. اوج حملات و توهین‌ها زمانی بود که این بازیکن دقایقی مانده به پایان تعویض شد و از مقابل هواداران بارسا به سوی نیمکت تیمش رفت. در همان لحظه بود که یکی از هواداران بر سر او فریاد زد و همچنین شیئی که به نظر موز بود به سمت او پرتاب کرد.

1946391

این توهین‌ها متأسفانه تبدیل به یک عادت شده و برای دومین بار متوالی در لالیگا است که این اتفاق برای وینیسیوس می‌افتد. هفته قبل در سویا، در ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان اتفاق مشابهی افتاد. در بازی مقابل سویا، یکی از هواداران سویا حرکات یک میمون را با اشاره به وینیسیوس تکرار کرد. تیم اندلسی اما به سرعت وارد عمل شد و فرد مذکور را شناسایی و گواهینامه هواداری وی را پس گرفت و او را از ورود مجدد به ورزشگاه منع کرد و رسما اعلام کرد که این حرکات را محکوم می‌کند. تا این لحظه باشگاه بارسلونا واکنشی به این اتفاقات نشان نداده است.

دیدگاه‌ها