کد خبر : 1975969 | 06 آبان 1402 ساعت 22:07 | 22.6K بازدید | 19 دیدگاه

نویر: دروازه‌بانی از یادم نرفته بود!

مانوئل نویر امروز پس از مدت‌ها از مصدومیت برگشت و در ترکیب بایرن مونیخ قرار گرفت. شرایطی که کاپیتان بایرن را پس از مدت‌ها رنج، خوشحال کرده است.

نویر: دروازه‌بانی از یادم نرفته بود!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته نهم بوندسلیگا در دیداری پر گل با نتیجه هشت بر صفر، دارمشتات را شکست داد. از نکات برجسته این بازی، بازگشت نویر بود که به تازگی، بعد از ۳۳۱ روز مصدومیت، بهبود یافته و توماس توخل برای اولین بار او را در ترکیب قرار داد. دروازه‌بان آلمانی، بعد از برد، احساساتش پس از بازگشت به ترکیب را ابراز کرد.

احساست در بازی؟
«به شکل مثبتی هیجان‌زده بودم. از اینکه دوباره به زمین مسابقه برگشتم احساس فوق‌العاده‌ای داشتم. احساسی وصف‌ناشدنی. در این مدت به ندرت خوشحال بوده‌ام و این بازی به شدت مرا خوشحال کرد.

1946406

در دوران مصدومیت به خداحافظی فکر کرده بودی؟
به هیچ وجه. قطعا فراز و نشیب‌های زیادی وجود داشته است، این کاملا واضح است. اما من همیشه اراده‌‌ام برای بازگشت را داشتم. بسیار جاه‌طلب بودم و درباره روند درمانم با بسیاری از کارشناسان، پزشکان، مربیان ورزشی، مربیان تیم و همچنین هم‌تیمی‌هایم مشورت کردم. از آنها به دلیل کمک‌هایشان سپاسگزارم.

1946407

سیوهایت در بازی امروز؟
اینها موقعیت‌هایی هستند که چندین بار در گذشته اتفاق افتاده‌اند و می‌دانستم باید چکار کنم. گرفتن توپ و محافظت از دروازه حس خوبی داشت.

رابطه‌ات با اولرایش؟
او دروازه‌بان و شخصیت بزرگی است. شروع بسیار خوبی در این فصل داشته و خوشحالم که رقیبی سطح بالا دارم. از او هم بسیار سپاسگزارم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم و برای او خوشحالم که به چنین عملکرد عالی‌ای دست یافته است. او هم به همان اندازه برای من خوشحال است.

دیدگاه‌ها