کد خبر : 1975981 | 06 آبان 1402 ساعت 22:45 | 50.5K بازدید | 52 دیدگاه

هفت سال بدون اخراج و جنجال:

با این آمار کارت قرمز مدافع استقلال عجیب بود!

محمد مرادمند مدافع استقلال پس از 7 سال از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد.

با این آمار کارت قرمز مدافع استقلال عجیب بود!

به گزارش ورزش سه، محمد مرادمند مدافع استقلال در دیدار مقابل آلومینیوم از زمین مسابقه اخراج شد، این اتفاق در حالی رقم خورد که او آخرین باری که از زمین مسابقه اخراج شده بود کمتر از 23 سال سن داشت، مرادمند نزدیک به 7 سال بود که از زمین مسابقه اخراج نشده بود و آخرین کارت قرمز او به لیگ برتر 96-97 با پیراهن پدیده باز می‌گردد.

مرادمند چهارمین فصل حضور در استقلال را تجربه می‌کند و در این چهار سال 12 کارت زرد دریافت کرده بود اما از زمین مسابقه اخراج نشده بود، او اکثر کارت‌های خود را در جریان مسابقه و روی خطاهای فنی دریافت کرده بود و ذاتا بازیکن کم حاشیه‌ای است.
اما در بازی با آلومینیوم شرایط شکل دیگری پیش رفت تا ورژن متفاوتی از مرادمند را شاهد باشیم، او در کمتر از 5 دقیقه دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا برای اولین بار با پیراهن آبی از زمین مسابقه اخراج شود.

حساسیت مسابقه و هیجان بازی شاید باعث از کوره در رفتن این بازیکن شد، او در سال‌های فوتبالی خود نشان داده است که در طول بازی تمرکز کافی روی جریان مسابقه دارد و با مسائل حاشیه‌ای سر و کار ندارد و به همین علت اخراج او به دلیل اعتراض و یک خطای غیر ضروری تعجب برانگیز بود.

او در 10 سال فعالیت فوتبالی خود در لیگ برتر، یک بار در سپاهان و دو بار با پیراهن پدیده از زمین مسابقه اخراج شده بود و تمام این کارت‌ها پیش از 23 سالگی این بازیکن بود، این اخراج اولین کارت قرمز مرادمند باتجربه از مستطیل سبز بود.
مرادمند در این فصل یکی از مهره‌های دفاعی مطمئن و تاثیرگذار استقلال است و عدم حضور او در مقابل شمس آذر قزوین می‌تواند به ضرر آبی پوشان تمام شود.

دیدگاه‌ها