کد خبر : 1975989 | 06 آبان 1402 ساعت 23:38 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

اشتوتگارت بدون پدیده لیگ حرفی برای گفتن نداشت

اشتوتگارت نتوانست در دیدار خانگی برابر هوفنهایم امتیازی را کسب کند.

اشتوتگارت بدون پدیده لیگ حرفی برای گفتن نداشت

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته نهم رقابت‌های بوندسلیگا آلمان، اشتوتگارت در ورزشگاه خانگی خود، مرسدس بنز آرنا میزبان هوفنهایم بود ولی نتوانست از این مسابقه امتیازی به دست بیاورد و تن به شکست داد.

در این مسابقه که سرهو گیراسی غایب بود، اشتوتگارت خیلی زود از حریف عقب افتاد. روی یک ضدحمله بود که شوت ماکسیمیلیان را سنگربان میزبان دفع کرد ولی در برگشت توپ به گریشا پرومل رسید و او گل نخست را به ثمر رساند.

1946441

در ادامه هوفنهایم توسط وخهورست از روی نقطه پنالتی به گل رسید. دنیز اونداو می‌توانست در دقیقه 30 اختلاف را کاهش دهد ولی ضربه پنالتی او را اولیور باومن مهار کرد.

رکیس فوهریچ در ابتدای نیمه دوم بالاخره برای میزبان گلزنی کرد. او روی پاس اونداو با پای راست ضربه‌اش را به گوشه دروازه فرستاد. اما دقایقی بعد روبرت اسکوف با پای چپ موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

1946442

دنیز اوانداو توانست اشتباهاش را جبران کند و از فاصله بسیار نزدیک با ضربه سر به مرکز دروازه، گل دوم را به ثمر رساند و اختلاف را کاهش داد ولی در نهایت این بازی با پیروزی سه بر دو هوفنهایم به پایان رسید.

بدین ترتیب اشتوتگارت شانس بسیار خوب صدرنشینی را از دست داد. شاگردان سباستین هوینس می‌توانستند با یک بازی بیشتر نسبت به بایر رتبه نخست را از آن خود کنند ولی اکنون پایین‌تر از لورکوزن و بایرن مونیخ در رده سوم هستند و در صورت پیروزی دورتموند، احتمال سقوط تا رده چهارم وجود دارد.

غیبت سرهو گیراسی، مهاجم اهل گینه اشتوتگارت که با چهارده گل عنوان آقای گلی بوندس لیگا را از آن خود کرده و پدیده این فصل فوتبال اروپا بوده، حسابی به ضرر اشتوتگارت تبدیل شد.

دیدگاه‌ها