کد خبر : 1976040 | 07 آبان 1402 ساعت 09:57 | 50.3K بازدید | 21 دیدگاه

شوک باورنکردنی: والدین ستاره لیورپول را دزدیدند!

پدر و مادر لوئیس دیاز، ستاره کلمبیایی لیورپول، از سوی افراد ناشناس ربوده شدند.

شوک باورنکردنی: والدین ستاره لیورپول را دزدیدند!

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش بود که انتشار اخبار مربوط به ربوده شدن پدر و مادر دیاز فوتبال کلمبیا، اعضای باشگاه لیورپول و تمامی فوتبال‌ دوستان را در شوک فرو برد. 

این اتفاق زمانی رخ داد که این دو نفر در خودرویشان در حال رفتن به سمت محله لوس اولیوس در بارانکاس، شهری که این بازیکن ها در آن به دنیا آمده بودند. چهار فرد که به گفته شاهدان عینی سوار بر موتور بودند جلوی آنها را گرفتند و با زور مجبورشان کردند که همراه آنها بروند. 

دقایقی پیش اعلام شد که مادر این ستاره کلمبیایی از سوی سارقان آزاد شده و پلیس این کشور موفق شده با انجام عملیاتی او را از دست آدم‌رباها نجات دهد اما هنوز هیچ خبری از پدر این بازیکن نیست. 

1933552

فدراسیون فوتبال کلمبیا هم با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد:« از طرف فدراسیون فوتبال اعلام می‌کنیم که در کنار دیاز و تمامی اعضای خانواده‌اش هستیم. با تمامی مقامات تماس گرفتیم تا این مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود.»

دیاز هنوز هیچ واکنشی به این اتفاق و اخبار منتشر شده نشان نداده و مشخص نیست که آیا در بازی امروز لیورپول برابر ناتینگهام فارست به میدان خواهد رفت یا با تشخیص یورگن کلوپ و با توجه به اتفاقات رخ داده و شرایط روحی‌اش در زمین حاضر نخواهد شد. 

دیدگاه‌ها