کد خبر : 1976059 | 07 آبان 1402 ساعت 12:09 | 7.4K بازدید | 26 دیدگاه

ربیعی و سکوهای فولادشهر، قلب با رسم شکل

محمد ربیعی به واسطه نتایج خوب خود در ذوب‌آهن به سرمربی محبوب هواداران این تیم تبدیل شد.

ربیعی و سکوهای فولادشهر، قلب با رسم شکل

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی چهار سال هدایت مس رفسنجان را بر عهده داشت و فصل گذشته موفق شد همراه با این تیم در رتبه پنجم جدول قرار بگیرد اما در شرایطی که مسئولان باشگاه مس و همچنین هواداران این تیم تمایل زیادی به ادامه همکاری با این سرمربی موفق خود داشتند، او تصمیم به جدایی از این تیم گرفت.

ربیعی پس از جدایی از مس، به ذوب‌آهن پیوست و لیگ را با پیروزی برابر ملوان آغاز کرد. سبزپوشان اصفهان سپس برابر سپاهان شکست خوردند و در ادامه نیز دو تساوی مقابل پرسپولیس و هوادار ثبت کردند اما در ادامه بعد از دو پیروزی متوالی برابر استقلال خوزستان و شمس آذر قزوین شرایط بهتری را در جدول کسب کردند.

شاگردان محمد ربیعی دومین شکست خود را در دیدار با مس رفسنجان ثبت کردند اما در هفته هشتم لیگ برتر مقابل تیم پر مهره تراکتور قرار گرفتند و در شرایطی که کمتر کسی تصور می‌کرد ذوب‌آهن پیروز این مسابقه باشد، با تک گل فردین یوسفی از سد شاگردان پاکو خمس گذشتند تا تعداد پیروزی‌های خود را به چهار برسانند.

1946569

این پیروزی، ذوب‌آهن را بالاتر از تیم‌های پر ستاره‌ای مانند تراکتور و سپاهان در رده سوم جدول قرار داد و حالا سبزپوشان تنها استقلال و پرسپولیس را بالای سر خود می‌بینند و فقط چهار امتیاز با صدر جدول فاصله دارند.

نتایج خوب ذوب‌آهن در هشت هفته ابتدایی لیگ برتر باعث شد تا ربیعی خیلی زود محبوبیت خاصی در بین هواداران تیم جدید خود پیدا کند و پس از بازی با تراکتور هم به شدت مورد تشویق سکوها قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها