کد خبر : 1976068 | 07 آبان 1402 ساعت 12:23 | 10.1K بازدید | 5 دیدگاه

داورها پشت اسطوره: فرار فیوری از سقوط بزرگ!

تایسون فیوری، اسطوره دنیای بوکس، موفق شد در یکی از جذاب‌ترین دیدارها برابر فرانسیس انگانو به برتری برسد.

داورها پشت اسطوره: فرار فیوری از سقوط بزرگ!

به گزارش "ورزش سه"، فیوری و انگانو در یکی از دیدارهای جذاب دنیای بوکس در شهر ریاض به مصاف هم رفتند و اسطوره دنیای بوکس بود که موفق شد در این بازی جنجالی و پر حاشیه به پیروزی برسد. 

بسیاری از علاقمندان به بوکس و تماشاگران این مبارزه معتقد هستند که اتفاقاتی که رخ داد و تصمیماتی که گرفته شد باعث شد که انگانو نتواند در این رقابت به پیروزی برسد، در حالی که شایستگی کسب این برد را داشت. 

شاید پیش از شروع این مبارزه افراد زیادی انتظار داشتند که فیوری بدون هیچ مشکلی و خیلی زود کار حریفش را یکسره کند و با پیروزی از رینگ خارج شود اما این بازی در نهایت 10 راند به طول انجامید و رای دو داور از سه داور به این اسطوره دنیای بوکس باعث شد که او به عنوان برنده انتخاب و رکورد شکست‌ناپذیری‌اش حفظ شود.

1946574

این پیروزی در حالی برای او به دست آمد که حریفش پیش از این تنها تجربه حضور در رشته ورزشی مبارزه آزاد را داشت و برای اولین بار در رینگ بوکس حاضر شده بود تا برابر یکی از بزرگترین و مشهورترین ورزشکاران حاضر در این رشته قرار بگیرد. 

انگانو به هیچ وجه رقیب دست و پا بسته‎‌ای نبود و موفق شد بارها دردسرهای جدی برای حریفش ایجاد کند و حتی او را به گوشه و کنار رینگ بکوبد تا نشان دهد که با قدرت و آمادگی کامل قدم به این مسابقات گذاشته است اما در نهایت بازنده این دیدار لقب گرفت تا برای بازی‌های بعدی آماده شود. 

1946576

فیوری پس از این پیروزی به خبرنگاران گفت:« فرانسیس مبارز بسیار خوب و مرد سرسختی است. او بهتر از آن چیزی که همه باور دارند بوکس کار می‌کند. من احترام زیادی برای او قائل هستم. این مرد حملات بسیار خوبی داشت و کارش را به بهترین شکل انجام داد. 

فرانسیس همه را شگفت‌زده کرد. درباره زمانی که توانست من را زمین بزند هم باید بپذیریم که این بخشی از بوکس است و احساس خوبی هم دارد. من برنده شدم و همین مهم است. به مدت 11 ماه از این رینگ دور بودم. این مبارزه دشوار اما عالی بود.»

دیدگاه‌ها