کد خبر : 1976115 | 07 آبان 1402 ساعت 16:10 | 26.9K بازدید | 37 دیدگاه

بدون جایزه برای ایلکای

فقط این بارسایی سزاوار شکست نبود

ایلکای گوندوگان مزد نمایش خوبش در ال‌کلاسیکو را نگرفت و علی‌رغم گلی که زد، در نهایت شکست خورده بازی را تمام کرد.

فقط این بارسایی سزاوار شکست نبود

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی روی جذب ایلکای گوندوگان اصرار داشت و همیشه می گفت ایلکای همانی بود که آرزویش را داشتم. 

عملکرد هافبک آلمانی نیز تأیید می کند که ژاوی در اصرار و پافشاری خود حق داشت. این ملی پوش آلمانی یک بازیکن بی چون و چرا در ترکیب اصلی بارسلوناست و یکی از برجسته‌ترین بازیکنان تیمش در ال‌کلاسیکو بود. 

1946622

دیروز کاپیتان سابق منچسترسیتی اولین گل خود را برای بارسا مقابل رئال مادرید به ثمر رساند. هر چند گلزنی برای تیم کاتالان برای کسب برد کافی نبود.

گوندوگان، 33 ساله، اولین ال کلاسیکوی خود را انجام داد، اما او قبلاً در 9 بازی با تیم مادریدی روبرو شده بود: چهار بار با بروسیا دورتموند و پنج بازی با سیتی گواردیولا. همه نیز در لیگ قهرمانان. تراز او پنج برد، دو تساوی و دو باخت بود. اما او هرگز به رئال گل نزده بود. ایلکای دیروز در دقیقه 6 دروازه رئال را باز کرد و افسوس برای او که بارسا بازنده بازی را ترک کرد.

1946206

ژاوی چند هفته پیش در مورد بازیکن سابق سیتی که قراردادش تا ژوئن 2025 اعتبار دارد، گفته بود: «او نعمتی است که از بهشت ​​نصیب ما شده و سازگاری او با سبک بازی ما، رختکن و حتی شهر بارسلون، فوری بوده است.»

1946678

ستاره آلمانی بازیکن محوری بارسلوناست و تیم کاتالان را در میدان رهبری می کند. گل او به رئال تماشایی بود و در ادامه نیز تلاش زیادی داشت تا بارسا را به گل های دیگر برساند ولی موق نشد. 

تا به اینجا او در 14 بازی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرده، یک گل زده و چهار پاس گل نیز داده است. دیروز هم تیمی‌های ایلکای قدر بازی خوب او را ندانستند و او شاید تنها بازیکن بارسا بود که سزاوار شکست در ال‌کلاسیکو نبود.

دیدگاه‌ها