کد خبر : 1976127 | 07 آبان 1402 ساعت 16:26 | 7.1K بازدید | 11 دیدگاه

زندی و خواجوی درخشیدند؛

تیم دختران ایران: همه چیز به روز آخر کشیده شد

تیم ملی زنان ایران دومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک را با تساوی به پایان رساند.

تیم دختران ایران: همه چیز به روز آخر کشیده شد

به گزارش ''ورزش سه''، دومین دیدار تیم ملی زنان ایران در مرحله دوم انتخابی المپیک پاریس، ظهر امروز از ساعت ۱۳:۴۰ مقابل تیم چین‌تایپه انجام شد. دیداری که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. این درحالی بود که چین‌تایپه در رنکینگ سی‌و‌هشتم جهان قرار دارد و تیم ملی ما جایگاه شصت‌و‌دوم را به خود اختصاص داده است. 

1946704

می‌توانستیم برنده باشیم... 

شاگردان مریم آزمون در نیمه نخست این دیدار چندان عملکرد خوبی نداشتند اما با شروع نیمه دوم، عملکرد تیم ملی کشورمان به مراتب بهتر شد و در ۱۵ دقیقه نهایی، ۳ موقعیت جدی گلزنی توسط نگین زندی خلق کردیم که دو ضربه توسط مدافین دفع شد و یک سیو زیبا هم توسط دروازه‌بان حریف شاهد بودیم. زندی در این بازی شانس ارسال پاس گل برای زهرا قنبری را در دقیقه ۹۲ داشت که با بی‌دقتی، توپ را به زاویه اشتباه ارسال کرد. اگرچه زهرا خواجوی، دروازه‌بان تیم ملی زنان ما هم در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت و در ۳ صحنه، توپ مهاجمین حریف را سیو کرد. 

1946705



همه چیز به دیدار پایانی کشیده شد 

آخرین دیدار تیم ملی زنان ایران در مرحله دوم انتخابی المپیک پاریس، صبح چهارشنبه برابر فیلیپین خواهد بود. فیلیپینی‌ها در دیدار اول خود با ۴ گل از سد چین‌تایپه گذشتند و در دومین دیدار خود، صبح امروز با ۸ گل مقابل استرالیا شکست خوردند. تیم ملی زنان ما اما در اولین دیدار خود، روز چهارشنبه با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شاگردان تونی گوستاوسون در تیم ملی زنان استرالیا شدند. شاگردان آزمون با کسب تساوی در دیدار امروز هم اکنون در جایگاه سوم گروه خود قرار دارند و باید منتظر نتایج سایر گروه ها بمانند. تا در صورت امکان شانس صعود به عنوان بهترین تیم دوم را داشته باشند.

دیدگاه‌ها