کد خبر : 1976193 | 07 آبان 1402 ساعت 19:43 | 6.6K بازدید | 6 دیدگاه

لوکاکو نقش اول جنگ روانی تیم سردار با اینتر

اکانت رسمی باشگاه رم با انتشار ویدیویی از روملو لوکاکو، به نوعی جنگ رسانه‌ای با اینتر را آغاز کرده است.

لوکاکو نقش اول جنگ روانی تیم سردار با اینتر

به گزارش "ورزش سه"، هزاران نفر در میلان و استادیوم سن سیرو منتظر آغاز دیدار اینتر و رم هستند تا با یک چهره خاص تسویه حساب کنند. طرفداران نراتزوری ماه‌هاست که برای دیدار برابر جالوروسی لحظه شماری می‌کنند تا با روملو لوکاکو روبرو شوند.

ستاره بلژیکی که فصل قبل به همراه اینتر تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت، قرارداد قرضی‌اش با نراتزوری به پایان رسید، ولی پس از دیدار برابر منچسترسیتی، هیچ پاسخی به تماس‌های مدیران اینتر نداد و چندی بعد مشخص شد که لوکاکو با یوونتوس مذاکراتی داشته است.

انتشار این خبر و خارج شدن از دسترس مدیران باشگاه و حتی بی‌پاسخ گذاشتن پیام‌های هم‌تیمی‌ها در اینتر باعث شد لوکاکو حسابی به چهره‌ای منفور در جوزپه مه آتزا تبدیل شود و گروه هواداران افراطی اینتر از مدت‌ها قبل اعلام کرد که روز بازی با رم 50 هزار سوت را بین تماشاگران پخش می‌کند تا با هر بار پا به توپ شدن روملو، تمرکز او را به هم بزنند.

باشگاه رم نیز در روز بازی با اینتر حسابی هوای بازیکنش را داشته و به نوعی اینگونه نسبت به لشگرکشی اینتری‌ها واکنش نشان داد. جایی که لوکاکو چهره اصلی و برجسته در پوستر رسمی جالوروسی برای دیدار امروز است.

1946910

علاوه بر این، اکانت توییتر رم ویدیوهایی از کیت بازیکنان در رختکن و همچنین پیاده شدن بازیکنان از اتوبوس تیم را منتشر کرد که کاور هر دو ویدیو کسی نیست جز روملو لوکاکو تا اینگونه جالوروسی روی اعصاب اینتری‌ها برود.

تیر آخر رم بر پیکر اینتر نیز انتشار پوستر ترکیب تیم بود که در این مورد نیز از تصویر لوکاکو استفاده شده تا جالوروسی حمایت کامل و قاطع خود از بازیکن بلژیکی را نشان دهد.

دیدگاه‌ها