کد خبر : 1976195 | 07 آبان 1402 ساعت 19:46 | 31.8K بازدید | 28 دیدگاه

حسرت پرسپولیس برای موقعیت گل تا دقیقه 82

پرسپولیس برای خلق موقعیت واقعی و رسیدن به شانس گل قطعی در انزلی تا دقیقه 82 عذاب کشید.

حسرت پرسپولیس برای موقعیت گل تا دقیقه 82

به گزارش "ورزش سه" با وجود اینکه پرسپولیسی‌ها از برد استقلال در این هفته و عقب افتادن از رقیب سنتی آگاه بودند، اما به نظر می‌رسید آنطور که باید به آب و آتش نمی‌زنند. در سوی مقابل به نظر می‌رسید تیم حریف با آنالیز دقیق و جامعی پا به این میدان گذاشته و تمام عناصر تهاجمی تیم گل‌محمدی را بسته است.

اما این بازی به لحاظ خلق موقعیت یکی از عجیب‌ترین بازی‌های پرسپولیس در سال 1402 بود، چرا که تیم یحیی تا دقیقه 82 برای فریاد نیمکت نشین‌ها به خاطر از دست رفتن یک موقعیت جدی انتظار کشید.

پرسپولیس در این بازی 58 درصد مالگیت توپ را داشت، اما کلا 5 شوت به دروازه حریف داشت که 3 تای آن در چارچوب بود. از این سه شوت دو تا با ارسال اتفاقی سعید صادقی در اواخر نیمه نخست اتفاق افتاد که به صورت کلی اسم این ضربات را نمی‌توان موقعیت گل گذاشت.

تنها موقعیت جدی گل پرسپولیس در این بازی در دقیقه 82 به دست آمد که با شوت وحدت حنانوف و با برخورد توپ به پای بازیکن ملوان حاصل شد اما توپ باز هم به مرکز دروازه رفت و گلر میزبان توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

این تنها شانس گل پرسپولیس در این بازی بود که در آمارش ثبت شد و ضعیف‌ترین مسابقه قرمزها در این آیتم را رقم زد. در نقطه مقابل ملوان که چهار شوت زد و هیچ کدام در چارچوب نبود 3 شانس گل داشت و از این حیث بازی برتری نسبت به تیم پرستاره پرسپولیس ارائه داد.

دیدگاه‌ها